Yz
Jollen tiedä, että katsoo, niin miten voin tietää, että katsoo tietämättäni? Logiikkani pettää.
Eli siis vastaus nro 4Itse olet FINWF.
Mun mies ei katto, ku ei tartte. Mäkään en katto, koska ei tartte ja haluan olla reilu mun miestä kohtaan, ku ei kummatkaan oikeen tykättäs jos toinen kattos. Mut sillehän ei mitään voi, jos joku silmille lykkää katottavaks, niinkun täälläkin joskus käy, kun joku pistää videoita keskustelun väliin.
Niin siis tarvitsee vai ei tarvitse, koeta nyt päättää.ei ole suunniteltu niin vaan kuten tossa yllä sanottiinkin niin mies tarttee enemmän visuaalisia virikkeitä. onnistuu kyllä ilmankin...
Niin ja minä ihmettelin, mikä ihmeen viisaus tässä on takana, että mies on suunniteltu näin. Tämä TP:hän selitti että miehet on suunniteltu lisääntymisvalmiiksi sun muuta, mutta mitä tarkoitusta palvelee se ominaisuus, että niitä virikkeitä pitää olla, muuten ei pelitä.ei tartte vetää herneitä nokkaan ja en tiiä tarkottiko TP samaa mutta se oli ilmeisesti pointti että miehelle on hyötyä visuaalisista virikkeistä enemmän kuin naiselle mutta masturboiminen kyllä onnistuu ilmankin. kukaan ei edes missään vaiheessa väittäny että ei onnistuis. vieläkö pitää vääntää rautalangasta?