Olette naiset ällöttäviä kun ette pese käsiä vessa käynnin jälkeen!

huh ja yyh
Kuka siihe alapäähänsä oikeasti paljaalla kädellä koskee vessassa käydessään? Joskus esim. yleisissä vessoissa ei todellakaan kannata koskea edes hanoihin.
Hyi helvetti.. Jos käyt vessassa niin todellakin kannattaa koskea vesihanaan! Ei koskaan ole käynyt mielessä että sen kraanan voi sulkea vaikkapa paperilla, ja ovenkahvakin aukeaa kyynärpäällä näppärästi, eikä kädet paskastu uudestaan?!? Sinun kaltaistesi iljetysten takia ne kahvat on paskassa ja norovirukset jyllää.. Kuvottavaa!!

"vieras"
Kuka siihe alapäähänsä oikeasti paljaalla kädellä koskee vessassa käydessään? Joskus esim. yleisissä vessoissa ei todellakaan kannata koskea edes hanoihin.
Harvassa yleisessä vessassa tarvitsee nykyään siihen hanaan koskea :D Nykyään ne toimivat, että pistetään vaan kädet hanan alle, niin vesi rupeaa tulemaan. Selvästikään et ole pessyt käsiäsi yleisissä vessoissa, kun et tuota tiedä.

.....
Tottakai pesen. En tiedä ketään naista joka ei pesisi käsiään, mutta mistäs sitä tietää vaikka eivät pesisikään, en kuitenkaan ole ollut heitä vahtimassa. Oletan vain, että kaikki pesevät kätensä. Ällöttävää, jos eivät :I Lapsista sitten löytyy niitä, jotka eivät muista pestä käsiä tai vanhemmat eivät ole sitä heille opettaneet..

Mä saan hädin tuskin hillittyäni sanallisen arkkuni, jos/kun huomaan jossain yleisessä vessassa, että joku jättää pesemättä tai huuhtasee vaan kädet hanan alla, mikä muuten on ihan sama kuin ei pesis ollenkaan... YÖÖÖÖÖÖK! :x

Mie kävin viime viikolla kirjaston vessassa ja kun olin pesemässä käsiä, joku nuori nainen tuli kopista ja käveli suoraan pois vessasta. Ei tehnyt mieli koskea oven kahvaan, kun lähdin, vaan kyynärpäällä aukaisin sen oven. Kauhistelin sitä sit siskollekin, et kuka nykyaikana jättää vielä kädet pesemättä.

"vieras"
Kyllä mä ainakin pesen aina. Mutta mua ärsyttää, kun useinkaan yleisissä vessoissa ei ole käsipaperia vaan pelkästään ne kuivatuslaitteet. Olisi nimittäin kiva kuivata kätensä paperiin ja myös sulkea se hana sillä paperilla.

"Hei"
Mä kyllä pesen aina. Ennemmin miehet tiedän että jättää pesemättä, jotkut niistä jotka pesee uittaa käsiä vaan veden alla hankaa liat pyyhkeeseen :x

Pai te vei... Ootteko ottanu muuten semmosta huomioon että jotkut pesee kädet jo siellä vessakopissa

Yhteistyössä