Marenkikakku. Esikoinen teki sen. Kuva on yhden tyttäreni pienimuotoisesta babyshowerista:Mummeliisa, mikä tuo ihanan näköinen kakku rieskojen taustalla on?
Aamu alkoi ruusukylvyllä
Marenkikakku. Esikoinen teki sen. Kuva on yhden tyttäreni pienimuotoisesta babyshowerista:Mummeliisa, mikä tuo ihanan näköinen kakku rieskojen taustalla on?
Kauniit värit.
Täytyy munkin osallistua huonolla kuvalla. Eilen paistelin lettuja.
Mä saan "ansiotonta etua" ukon kamerasta, mutta ideat on kaikilla yhtä hyvät.Laitoin vähän liikaa väriä kun säätelin kuvaa:xmas:. Hitto kun hävettää laittaa tommonen tänne, kun teikäläisellä on oikein ammattimaisia kuvia. Kiitos vaan juu säälikehuista.
En tiedä vielä.Mitäs Mummeliisa on tänään menussa?
Mulle tuli kauhee janoEilisen raittiuskeskustelun innoittamana vähän toisenlainen kattauskuva Tönöltäni.
Taitaa olla viime vuoden toukokuulta:
Mulle tuli kauhee jano
Onko tämä tarkoituksella tarkennettu noihin korisssa oleviin sämpylöihin? Maittavan näköisiä nuo täytetyt!Joskus napattu iltapalasämpyläkuva:
Ja luonnollinen seuraus siitä: kohta on armoton pissihätä!
Enpäs osaa sanoa valokuvauksesta.Onko tämä tarkoituksella tarkennettu noihin korisssa oleviin sämpylöihin? Maittavan näköisiä nuo täytetyt!
Taisi tuosta osalle juhlijoista tulla seuraavaksi aamuksi päänsärkykin, mutta aika kultaa muistot eli Kovin Kivat pippalot olivat.Ja luonnollinen seuraus siitä: kohta on armoton pissihätä!
Okei, tuntui vain että silmän piti vähän etsiä, että mihin tässä halutaan katsottavanEnpäs osaa sanoa valokuvauksesta.
Tapaan napsia monta kuvaa ja sitten koneella valkata sen joka lähimpänä toivomaani.
Joo, ne on nuo virvoitusjuomat sellaisia, lisäaineita ja kaikkea, seuraava päivä menee ihan punaiselle ristilleTaisi tuosta osalle juhlijoista tulla seuraavaksi aamuksi päänsärkykin, mutta aika kultaa muistot eli Kovin Kivat pippalot olivat.
Minä paistan useimmiten suurperheelle eli teen uunissa enkä pannulla. Ehkä silloin pysyvät paremmin kasassa?Alkuperäinen kirjoittaja käsi keittiössä;22436894:Mummeliisa: mitä se pistät noihin lihapulliin/murekkeisiin, että saat pysymään ne kasassa?
Esim. yhdessä kuvassa oli coctailtikkuja, joissa lihapullia.
Mitä mä teen mun lihapullataikinassa väärin, jos pistän jauhelihaa, mausteita, nestettä 2 munaa ja vaihtelevan määrän korppujauhoja. Liian vähän munaa? Liikaa nestettä?
Mä en yleensä saa käänneltyä noita mitenkään, kun hajoavat käsiin. Vai pitäskö ne aina paistaa uunissa?