Alkaa olla joululahjat kohta valmiina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsi miten ihanaa olis ku osais ja ehtis tehdä itse käsitöitä lahjaksi. Mun äiti on aina ollut ihan huippu käsitöissä ja olen aina tilannut sieltä mitä tarvitsee. Heräsin vasta kolmekymppisenä siihen että vois kai noita itekin tehdä. Kudoin just (omasta mielestäni) ihanan ja onnistuneen villapaidan tytölle. Eikä mennyt ku viikko. Olin ihan äimänkäkenä, ku oon kutonu viimeks 17 vuotta sitten ne pakolliset villasukat koulussa.

Vitsi miten ihanaa olis ku osais ja ehtis tehdä itse käsitöitä lahjaksi. Mun äiti on aina ollut ihan huippu käsitöissä ja olen aina tilannut sieltä mitä tarvitsee. Heräsin vasta kolmekymppisenä siihen että vois kai noita itekin tehdä. Kudoin just (omasta mielestäni) ihanan ja onnistuneen villapaidan tytölle. Eikä mennyt ku viikko. Olin ihan äimänkäkenä, ku oon kutonu viimeks 17 vuotta sitten ne pakolliset villasukat koulussa.

Mulla on tällä kertaa jäänyt noi villapaidat neulomatta kun ei aikaa ole niin paljoa ollut. Ne olivat lahjalistalla :/
Jostain syystä ne neulomiset jäävät sinne sormiin vaikka pitäisi pitkänkin tauon.

BOOTYPEPPI ASUTKO TURKU-LIETO AKSELILLA?
OLLAAN VARMASTI SAMASSA PAIKASSA TÖISSÄ?
ONKO SULLA SELLANEN AUTO MISSÄ ON SIMMONEN ISO KUVA PYÖRÄSSÄ TAKANA? oNKO SE SITTE SE BOOTY

[QUOTE="PAULIINA";22408553]BOOTYPEPPI ASUTKO TURKU-LIETO AKSELILLA?
OLLAAN VARMASTI SAMASSA PAIKASSA TÖISSÄ?
ONKO SULLA SELLANEN AUTO MISSÄ ON SIMMONEN ISO KUVA PYÖRÄSSÄ TAKANA? oNKO SE SITTE SE BOOTY[/QUOTE]

Asun Turkkusessa mutta me ei olla samassa työpaikassa eikä meillä ole autoa.

En oo tehny vielä mitään joulun eteen. En edes ostanut yhtään lahjaa :D

Eilen kattelin kuvastosta jouluverhoja. En tosin tilannut.
Kai se pitäs jo pikkuhiljaa joulua ruveta tekemään :)

Yhteistyössä