G: Juotko kahvia? Jos juot, niin kuinka paljon päivässä?

"vieras"
Join aamukahvia sen kupillisen, mutta lopetin. Ihan tyhmää kiusata kroppaansa. Ei se edes virkistä jos sitä tottuu juomaan. Yhtä hyvin se aamupala menee vedenkin kanssa.

gurmeikko
Kyllä se pannullinen helposti menee, sitten taas kun on normaalit rutiinit eli työputki menossa, jää siihen vaivaiseen noin neljä suurta mukia.
Kahvi hyvää, teetäkin juon kyllä. ja kaakaota. Mutta maistakaas tuota tumma paahto luomukahvia, on niin kuin piristyisi siitä enemmän vaan, se on kyllä hyvää ja se tuoksu.
Sitten mä ostin just Illy kahvipapuja, mutta se on mies meillä joka pavut jauhaa, ja on kyllä aika taivaallista se lopputulos.
mutta jos muistan oikein, niin palstalla oli niitäkin, jotka paahtavat pavut itse ..

Kyllä se pannullinen helposti menee, sitten taas kun on normaalit rutiinit eli työputki menossa, jää siihen vaivaiseen noin neljä suurta mukia.
Kahvi hyvää, teetäkin juon kyllä. ja kaakaota. Mutta maistakaas tuota tumma paahto luomukahvia, on niin kuin piristyisi siitä enemmän vaan, se on kyllä hyvää ja se tuoksu.
Sitten mä ostin just Illy kahvipapuja, mutta se on mies meillä joka pavut jauhaa, ja on kyllä aika taivaallista se lopputulos.
mutta jos muistan oikein, niin palstalla oli niitäkin, jotka paahtavat pavut itse ..
Me ollaan opeteltu paahtamista, mutta ei se vielä ole oikein mahtavasti onnistunut. Ja olin pettynyt siihen paahtamisen tuoksuun, luulin että se tuoksuisi paljon ja hyvälle, muttei juuri ollenkaan. Paitsi jos polttaa pavut, se sitten kyllä haisee:ashamed:

"vieras"
Viisi mukillista suunnilleen, jos oon töissä. Jos oon himassa menee pari mukia. Sen verran on siihenkin riippuvuutta, että alkaa iltapäivällä päätä särkeä jos ei ole aamulla juonut, pitäis taas vieroittaa itsensä.

Yhteistyössä