AUTS!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22378693:Ihania kuvia Mun olisi pitänyt ottaa kuva eilisestä. Tein nimittäin puolukka-kinuski-rahkahyydykekakun ja kun olin ottamassa sitä jääkaapista aikomuksena ottaa se pois vuuasta, irtopohjavuuan pohja petti ja kakku pläjähti ylösalaisin keittiön lattialle :headwall:
Ei tosiaan mitään epäkurranttia. Mutta tää on vähän hassu, kun sulkemisruksi on mulla vasemmassa reunassa ja jos osun oikeassa reunassa millinkin Lähetä-painikkeen yläpuolelle, siihen suljejutskaan tulee ruksi. Vaikken ole koskenutkaan siihen ruksikenttään.
No mä jo kerkesin ihmetellä että mitähän epäkuranttia tässä olikaan kun meni luksiin.
ei sulla kuvaa ole siitä kun tuo rokotiili ja käärme on uunissa käyny ??Kamera on Nikon D80.
Mies kuvaa puoliksi ammatikseen eli saan halutessani lainata kalliimpia leluja kuin mihin itse satsaisin.
No niin.:vampire:Kamera on Nikon D80.
Mies kuvaa puoliksi ammatikseen eli saan halutessani lainata kalliimpia leluja kuin mihin itse satsaisin.
Käärmeen uunistauloskuvaa en löytänyt. Lisko näytti tuolta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22402318:ei sulla kuvaa ole siitä kun tuo rokotiili ja käärme on uunissa käyny ??