Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

• Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Ihmettelijä";22398547]Aatami ja Eeva on minun näkemissäni maalauksessa aina kuvattu vaaleaihoisina, mutta olivatkohan he? Vai olivatko tummaihoisia?[/QUOTE]

Varmaan tummaihoisia, koska geneettiset juuret johtaa Afrikkaan. Keskustelivat varmaan keskenään örisemällä "örh örh, uga tsäkä" -eeva tuo uusi lehti peenikseni peitoksi.

"äiti 44v"
Saisiko kyseisen astronautin nimen?
Tähän hätään en sitä jaksa etsiä mutta varmasti sen löydän, ei niitä astronautteja yleensäkään montaa ole ja evankelistaksi heittäytyneitä vielä vähemmän. Jos en tähän ketjuun ehdi löytää niin laitan sen sulle myöhemmin mihin tahansa ketjuun täällä, sinähän täällä pyörit kuten minäkin "vieraissa ketjuissakin".

Ei siitä kauaa ole kun jostain uskislehdestä luin ja siinä oli valokuvatkin ym. Oli 1970-luvulla käynyt myös Virossa.

"äiti 44v"
Tuohon viimeiseen voin sanoa, että tuskimpa ;). Ja itse asiassa minäkin olen niitä "mörköjä" nähnyt aivan heti uskoon tultuani. Ei ollut mikään miellyttävä kokemus.
Tässä dechsille nyt todistajalausunto siitä että vihtahousu tosiaan alkaa heti pelottelemaan ihmistä kun tämä on tullut uskoon. Käy hyökkäykseen että ihmispolo luopuisi uskostaan. Tästähän mä puhuin.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="äiti 44v";22398566]... olleen yleistä. Tosiaan, kuuma sen piti olla senkin kiven, mitä minä odotin päähäni :D[/QUOTE]

Vaan et lupauksista huolimatta tainnut saada?;)

"äiti 44v"
[QUOTE="Vieras";22398510]Ja minun lapsuuteni ystävät opettivat ei-uskovia näin:
"Jos et tee sitä ja tätä, niin Jumala pudottaa kuuman myllynkiven sun kaulaan!"

Ps. Kai tämän ketjun aloitus on vitsi?![/QUOTE]

... mutta eipä ole juttuja hidastanut.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398529]JIM D: Seitsemän kuolemansyntiä

JIM Klo: 21.00 Pvm: 09.11.2010

Viha. Viha on kuolemansynneistä verisin. Raamatussa vihaa esiintyy alusta alkaen, ja vihoittelijana toimii usein itse Jumala. Myös nykyaikana viha saattaa johtaa hirmutekoihin. Amerikkalainen dokumenttisarja. 1. tuotantokausi.[/QUOTE]

... ole katolilaisuutta?

Perinteinen näkemykseni katolisuudesta on ollut, että se on HARHAOPPI!

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398570]... ole katolilaisuutta?

Perinteinen näkemykseni katolisuudesta on ollut, että se on HARHAOPPI![/QUOTE]

mutta eikös Raamatussakin luetella kuolemansyntejä? vai luetellaanko? kertokaapa joku =)

"äiti 44v"
[QUOTE="Vieras";22398534]Haluan kysyä ilman mitään riidanhalun hiventäkään mielenkiinnosta, että eikö sinusta ole yhtään ristiriitaista, että tuo evoluutiohomma on tieteellisesti todistettu, kun taas tuo Raamatun luomisasia perustuu uskomiseen? :)[/QUOTE]

Eipä ole koska tuota evoluutioteoriaa ei ole tieteellisesti todistettu. Tuolla jossain ihan lähellä tätä vastausta olen enemmänkin kommentoinut vastauksessani dechsille, mikä kaikki evoluutioteoriassa on pielessä. Katsonet ystävällisesti sieltä jos kiinnostaa :)

Kukaan ei ole todistanut, että LAJI MUUTTUISI TOISEKSI LAJIKSI. Sitähän ne yrittää epätoivoisesti todistaa.

"äiti 44v"
[QUOTE="äiti 44v";22398574]Eipä ole koska tuota evoluutioteoriaa ei ole tieteellisesti todistettu. Tuolla jossain ihan lähellä tätä vastausta olen enemmänkin kommentoinut vastauksessani dechsille, mikä kaikki evoluutioteoriassa on pielessä. Katsonet ystävällisesti sieltä jos kiinnostaa :)

Kukaan ei ole todistanut, että LAJI MUUTTUISI TOISEKSI LAJIKSI. Sitähän ne yrittää epätoivoisesti todistaa.[/QUOTE]

... otsikolla Kommenttitulva nää jutut.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398536]Loiko se homo erectuksen, homo sapiensin vai kenties homidae heimon?[/QUOTE]

... että kaiken on luonut. Mikään ei koskaan ole ollut täällä sattumalta.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398570]... ole katolilaisuutta?

Perinteinen näkemykseni katolisuudesta on ollut, että se on HARHAOPPI![/QUOTE]

Eiköhän sen saa selville katsomalla Jimin dokumentti.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398579]... että kaiken on luonut. Mikään ei koskaan ole ollut täällä sattumalta.[/QUOTE]

Ai. Mä luulin, ettet uskonut evoluutioon. Puhukaamme keskenämme apinaa. Kräääk kriiik.

"äiti 44v"
[QUOTE="Ihmettelijä";22398547]Aatami ja Eeva on minun näkemissäni maalauksessa aina kuvattu vaaleaihoisina, mutta olivatkohan he? Vai olivatko tummaihoisia?[/QUOTE]

Niinhän se Jeesuskin kuvataan Ted Nugentin näköisenä :D

Ei liene oleellista mikä oli ihon sävy.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398553]Varmaan tummaihoisia, koska geneettiset juuret johtaa Afrikkaan. Keskustelivat varmaan keskenään örisemällä "örh örh, uga tsäkä" -eeva tuo uusi lehti peenikseni peitoksi.[/QUOTE]

Mutta vastikään luin tutkimuksen jonka mukaan geneettiset juuremme EIVÄT johda Afrikkaan. Enkä minä sitä väitettä mistään Me Naiset-lehdestä lukenut :D Jostain , mutta en luonnollisesti muista mikä oli julkaisun nimi mutta kuukkelilla varmasti löytyy tuokin väite.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22398586]Mutta vastikään luin tutkimuksen jonka mukaan geneettiset juuremme EIVÄT johda Afrikkaan. Enkä minä sitä väitettä mistään Me Naiset-lehdestä lukenut :D Jostain , mutta en luonnollisesti muista mikä oli julkaisun nimi mutta kuukkelilla varmasti löytyy tuokin väite.[/QUOTE]

Mutta, geenitestillä pystyy selvittämään mihin alkuäitiin evoluutiokaari johtaa. Alkuäidit ovat Afrikassa. Täytyy myös ottaa huomioon, että Afrikan sijainti ei ole sama kuin nykypäivänä.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398573]mutta eikös Raamatussakin luetella kuolemansyntejä? vai luetellaanko? kertokaapa joku =)[/QUOTE]

Tai sitten ei. Ehkä uskis huomenna vastaa, se kun on "kunnon" uskovainen!

Katolisuudessa on kaikkea kristinuskoon kuulumatonta harhaoppia: neitsytkultti, pyhimykset, kiirastulioppi, Ave Marioiden hokeminen, selibaattisäädökset papeille... pläääh

Ja PAAVI huh sentään!

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22398581]Eiköhän sen saa selville katsomalla Jimin dokumentti.[/QUOTE]

Monet dokumentit voivat olla hyvin pinnallisia, ei ne kaikki hyviä ole.

Lisäksi meillä ei näy JIM, pitää mieheltä kysyä että saako sen näkyviin kanavavalikosta, varmaan saa.

Googlella kyllä löytyy tietoa mutta nyt en jaksa enää kuolemansyntejä hakea, kuolen kohta väsymykseen.

"vieras"
Jim, 7 kuoleman syntiä dokumenttisarja kuvauksen mukaan kertoo aiheesta laajasti ja mukana on haastatteluja eri uskontokuntien edustajilta. Ei siis pitäisi olla mitään katolisuuteen keskittyvää.

Yhteistyössä