B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22396818:ei tarvii testailla. just kävin kusella..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22396818:ei tarvii testailla. just kävin kusella..
Aina sama:
Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän miestä kuin naista. Sinulla on paljon sekä miehekkäitä että naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.
Näin meitä on joka lähtöön. Ovatkohan meidän aivojemme kytkentojen väliset erot suurempia kuin esim. minun ja nentin aivojen?
Vaikean heitit...
Mutta ajattelepa näin: me täydennämme toisiamme hienosti! Sinulle ei kelpaisi mikään/kukaan ja minulle kaikki.Eikä edes tulisi tappelua aiheesta.
Yllätys yllätys
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet vielä kauempana naisellista toiminnan tyyleistä kuin miehisistä. Olet hyvin vahvasti sitoutumaton kumpaankaan sukupuoleen - jopa sukupuolipakoilija.
Lisätään nää pisteet vielä tähän:
Naisellisuuspisteesi: -34
Miehekkyyspisteesi: -22
Pakkasen puolella...
Kyllähän mulle kelpaa monikin, eivät vain ole tässä samaisessa todellisuudessa. Ehkä rinnakkaisessa maailmassa olen lorttojen lortto ja kaikki himoitsemani ovat faktuaalisia henkilöitä. Mutta juu, meille ei tulisi kiistaa baarissa!
Fucktuaalisia...
Mä näen varmaan painajaisia ensiyönä. Transukukot lentelevät ja itse olen joku ylinaisellinen himon papitar hankkimassa melaa mekkoon. Syytän sua! :attn: