Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mä jaksan aina hämmästellä tätä aihetta.. Eikö muka ketään häiritse se tosiasia, jos on näyttänyt "sen pyhimpänsä" tyyliin sadalle eri ihmiselle???
En ole mikään seksi-kuuluu-avioliittoon -tyyppi, mutta en vain tajua tuota kaiken liikkuvan naimista..
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Miten sukupuoli yhteys määritellään?
Kun se on siellä!
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Miten sukupuoli yhteys määritellään?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mä jaksan aina hämmästellä tätä aihetta.. Eikö muka ketään häiritse se tosiasia, jos on näyttänyt "sen pyhimpänsä" tyyliin sadalle eri ihmiselle???
En ole mikään seksi-kuuluu-avioliittoon -tyyppi, mutta en vain tajua tuota kaiken liikkuvan naimista..
Toiset vaan on niin huithapeleita, ei voi minkään.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mä jaksan aina hämmästellä tätä aihetta.. Eikö muka ketään häiritse se tosiasia, jos on näyttänyt "sen pyhimpänsä" tyyliin sadalle eri ihmiselle???
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Miten sukupuoli yhteys määritellään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Miten sukupuoli yhteys määritellään?
Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan sukupuolielimellä tapahtuvaa tai sukupuolielimeen kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon. Sukupuoliyhteydeksi katsotaan kaikenlainen sukupuolielimellä toteutettava kehoon tunkeutuminen, sekä myös tunkeutuminen, joka kohdistuu sukupuolielimeen mutta toteutetaan muulla ruumiinosalla kuin sukupuolielimellä, taikka myös esimerkiksi esineellä. Tekijän ja kohteen sukupuolella ei ole merkitystä, sukupuoli voi olla eri tai sama. Teon tulee olla seksuaalinen. Mikäli teko ei ole tällainen, vaan esimerkiksi pahoinpitely, ei tätä katsota sukupuoliyhteydeksi.
http://www.laki24.fi/riri-rikokset-seksuaalirikokset-yleisia_maaritelmia_sukupuoliyhteys_seksuaalinen_teko.html