Mun on polvi niin perhanan kipeä, ettei ajatus juokse ollenkaan. (Ja ei, aivoni eivät sijaitse polvessa, mutta kivunaistimiskeskus tai joku sellainen sijaitsee)Sehän siitä tokaisustasi mainiosti jäikin ilmenemättä
Oletko loukannut sen jossain? Minulla on ollut kesästä saakka nilkkaongelmia, nyt alkaa viimein helpottaa, joten ymmärrystä kivuista kärsiville riittääMun on polvi niin perhanan kipeä, ettei ajatus juokse ollenkaan. (Ja ei, aivoni eivät sijaitse polvessa, mutta kivunaistimiskeskus tai joku sellainen sijaitsee)
No tässä yhtenä päivänä poika oli jättänyt huoneensa lattialle sellaisen minikokoisen liikennemerkkikartion. Astuin sen päälle, ja koska kantapäähän sattui aivan helvetisti, hyppäsin jotenkin kummallisesti, ja siinä rytäkässä sitten sattui polveen. Luulin ensin, että se meni vain pois paikoiltaan mitä tapahtuu aina silloin tällöin, mutta tämä tuntuu nyt erilaiselta. Pitää yrittää maanantaina soittaa aikaa lekuriin, jos ei ala helpata. Kiva kinkata huomenna juhlissa korkkareilla.Oletko loukannut sen jossain? Minulla on ollut kesästä saakka nilkkaongelmia, nyt alkaa viimein helpottaa, joten ymmärrystä kivuista kärsiville riittää
jos jätät sit ne korot vaan pois. Aamutossu tai ballerinalinjalle vvaan.No tässä yhtenä päivänä poika oli jättänyt huoneensa lattialle sellaisen minikokoisen liikennemerkkikartion. Astuin sen päälle, ja koska kantapäähän sattui aivan helvetisti, hyppäsin jotenkin kummallisesti, ja siinä rytäkässä sitten sattui polveen. Luulin ensin, että se meni vain pois paikoiltaan mitä tapahtuu aina silloin tällöin, mutta tämä tuntuu nyt erilaiselta. Pitää yrittää maanantaina soittaa aikaa lekuriin, jos ei ala helpata. Kiva kinkata huomenna juhlissa korkkareilla.
Pakko, kun mun ainoat asuun sopivat balleriinat on töissä, enkä pääse niitä nyt hakemaan sieltä enää.jos jätät sit ne korot vaan pois. Aamutossu tai ballerinalinjalle vvaan.
En ehdi perustella -
Selvittäisiin kyllä varmasti paljon vähemmälläkin, mutta ollaan sellaisia, että usein tulee kärryyn kaikkea gourmet pöperöitä, vaikka säästää pitäisi. Säästetään kyllä monessa asiassa silti. Jotkut vaan tinkii jostain ja toiset toisesta. Pöperöt on meidän heikkous...Meillä menee joka vk jotain 200 ja meitä 4. Ei olla laskettu tarkasti. Tohon tosin säsältyy kaikki vaippoineen kaikkineen... Pesuaineet yms. Me kyllä haemme yli kerran viikossa ruokaa, joten vaikeaa arvioida...