V
"vieras"
Vieras
Hoitelen täällä yksin lapsia ja kotia kun mies on jatkuvasti töissä. Mies näkee lapsia tunnista puoleentoista tuntia päivässä ja senkin ajan haluaa lukea lehteä ja syödä rauhassa. Kukaan ei koskaan sano rakastavansa minua tai pidä hyvänä, ei edes kiitä, kosketus on jotain aivan liikaa pydettyä 
Jotenkin sitä aina oli ajatellut, että myös mies osallistuisi arkeen ja tekisimme koko perheen voimin joskus jotain mukavaa ja mies leikkisi lasten kanssa. Niin ja olisi tietenkin toivonut myös, että saisi edes joskus tuntea olevansa rakastettu tai edes hiukan arvokas. Töissä ollessani minua sentään arvostettiin, mutta nyt ei ole edes sitä
Anteeksi tämä avautumiseni, on vaan niin paha mieli tänään
Ja joo, ihan itse olen mieheni valinnut ja lapseni tehnyt, joten tiedän, että en saisi valittaa... on vaan niin huono päivä...
Jotenkin sitä aina oli ajatellut, että myös mies osallistuisi arkeen ja tekisimme koko perheen voimin joskus jotain mukavaa ja mies leikkisi lasten kanssa. Niin ja olisi tietenkin toivonut myös, että saisi edes joskus tuntea olevansa rakastettu tai edes hiukan arvokas. Töissä ollessani minua sentään arvostettiin, mutta nyt ei ole edes sitä
Anteeksi tämä avautumiseni, on vaan niin paha mieli tänään