Millä hinnalla myisit nämä yhdistelmävaunut

• Viestiketjun aloittaja emmaljunga
  • Ensimmäinen viesti
a.p
[QUOTE="hah";22367942]et tule 550 samaan kyllä, tällä hetkellä taitaapi ainakin lastentarvike liikkellä olla kaikki emmaljungan mallit -20 %. tuohon pyytämääsi 550 ei tarvii laittaa kun muutama kymppi lisää ni saa jo aivan uudet vaunut itselleen.[/QUOTE]

Katsoin juuri lastentavaraliikkeestä ja alennuksilla tuon saa 750e koko setin. Hoitolaukku pelkästään maksaa uutena 70e.

Olisin ostanut jos olisit ollu pari kuukautta sitten liikkeellä täällä :D Mutta ostin tosiaan jo ne 800e Mondialit ja 85e hoitolaukun :O

Mä oon varma että sä ainakin sen 500e saat hoitolaukun kanssa. + jos lisävarusteita muutenkin niin sen 600e helposti myös. Suosittelen kyllä huuto.nettiä myyntipaikkana!!

"juu"
itse maksoin lastentarvikeliikkeestä omista duo egden vaunuista, plus lämpöpussi ja samansarjan hoitolaukusta alennuksien jälkeen 700.
Eli kyllä tuol 550 pikkusen hintavalta kuulostaa käytetyistä. Käytetty on aina käytetty se tulisi ihmisten muistaa.

"huh"
Huhhuh.. Mä en ostais mistään hinnasta vaunuja, joita en aijo käyttää monella lapsella kovin kalliilla. Yhtä lasta varten oon ostanu 50 vaunut, toimi hiton hyvin ne viis kertaa ku käytin.. yhet kaksosten rattaat ostin käytettyinä, maksoin kai 150e, siistit oli sillon..
Naureskellaan ukon kanssa hinnoille, vaikkakin jos ois tarkotus tehdä useita lapsia putkeen vois uudet ostaa, jos ne on todella hyvälaatuiset ja varma säilytyspaikka, esim. ok talossa talli/lämmin varasto jossa ei mitään pölyjä pyöri.. Täähän on vaan mun mielipide ja kaikki kärrää missä tahtoo, mut ehkä moni säilyis talousstresseiltä jos ei oo pakko olla blingbling muksun tai muunkaan kanssa?

"xyz"
Mä en ymmärrä miksi täällä porukka ihmettee hintapyyntöä? Ihan kevyesti kai noista voisi pyytää sen 500e, mikäli kunto on kerrotun lainen. Kyseessä on kuitenkin hyvät merkkivaunut lisävarusteineen, eli jos uutena lähtee hakemaan saa maksaa reilusti enemmän. Halvemmallakin varmaan pärjäisi, mutta meitä kaikkia ei kiinnosta ne kumminkaiman 20e 20v vaunut, tai jotkut parinsadan nitisevät mitkäliet. Sitä tosin ihmettelen miksi ap on tuollaiset itselleen hankkinut mutta ei käyttänyt. :) Itselläni samat, tosin perusväriset, tykkään. <3

Itse en kyllä maksisi yli 400€ käytetyistä (vaikkakin hyväkuntoisista) rattaista. Meillä on emmaljungan citycrossit + koppa ja en kyllä usko että yli 300€ tulen niistä saamaan kun laitan ne joskus myyntiin (ja siis meilläkin todella siistit ja hyväkuntoiset).

a.p
[QUOTE="xyz";22369987]Mä en ymmärrä miksi täällä porukka ihmettee hintapyyntöä? Ihan kevyesti kai noista voisi pyytää sen 500e, mikäli kunto on kerrotun lainen. Kyseessä on kuitenkin hyvät merkkivaunut lisävarusteineen, eli jos uutena lähtee hakemaan saa maksaa reilusti enemmän. Halvemmallakin varmaan pärjäisi, mutta meitä kaikkia ei kiinnosta ne kumminkaiman 20e 20v vaunut, tai jotkut parinsadan nitisevät mitkäliet. Sitä tosin ihmettelen miksi ap on tuollaiset itselleen hankkinut mutta ei käyttänyt. :) Itselläni samat, tosin perusväriset, tykkään. <3[/QUOTE]

Niinpä, ja kun vielä ratasosa on täysin uusi ja loput osat tosi hyvässä kunnossa...
Kyllä voisin maksaa 500e itse, jos vaihtoehtona olisi ostaa 700e uudet melkein samanlaiset...
Ja tosiaan laitan 450e niille hinnaksi :)

Miksi kaikkien pitäis haluamalla haluta jotkut vanhat 50 vaunut? Kai saan ostaa vaikka kahen tonnin jos tykkään :D Ja jos joku haluaa ostaa ne yli tonnilla niinkeneltäs se on pois? Mikä siinä niin harmittaa? :D Pitäiskö myydä ne 200e ja olla tyhmä vai? :D

"Noh"
Itse en kyllä maksisi yli 400€ käytetyistä (vaikkakin hyväkuntoisista) rattaista. Meillä on emmaljungan citycrossit + koppa ja en kyllä usko että yli 300€ tulen niistä saamaan kun laitan ne joskus myyntiin (ja siis meilläkin todella siistit ja hyväkuntoiset).
Huutiksessa niistä saa 400-500e Kyllä niistä senkin verran kannattaa maksaa jos on oikeasti hyväkuntoiset ja etenkin kun toinen osa on ihan uusi.

tärpätti harmaana
On huutiksessa tämmöset vai oonko mä ihan väärissä vaunuissa? :D Ihanat noi valkoiset, tarvisinkohan mää vaikka vauva alkaa oleen jo aikasen iso :D
http://www.huuto.net/kohteet/nitro-city-brown-check/154222608

....
Koko setti oli 800e Tähän siis kuului se hoitolaukku :)
Oli on kuitenkin eriasia kun on. EN halua myynti-iloa pilata, mutta eripaikkakuntien eri lastenliikkeet myy ale aikoihin halvemmalla -siis ihan uutta uutta.
Itse voin maksaa uutena kyllä 700-800 emmaljungista, oon ne jo kolmesti todennu huipuiksi, mutta käytettyinä en yli 400 maksa. Vähän sama homma kun en suostu ostaa käytettyä turvakaukaloa/istuinta muuta kuin tutulta, ihan vaan periaatteesta.

Huuttiksessa sitten on aina, niitä hinnan nostajia. Kun on sijottamassa isoa summaa (suosittelen kyllä jokaista joka on valmis maksaa yli 500e käytetyistä käymään oman pitäjän ja parin naapuripitäjän myymälät läpi, jos en mallista nyt erehdy, vastaava on ainakin naapurin liikkees abaut 600e myynnis just nyt) kannattaa kuluttaa oikeasti aikaa.
Sitten asiasta poiketen, kannattaa varmistua kuin uusien, melkein kuin uudet jne. kalliit vehkeet ylipäätänsä kuitit, ettei ne ole peräisin jonkun rappukäytävästä. Etenkin pk-seudulla näkee usein öisin rapussa olevia vaunuja, ihan näitä arvokkaampia, jotka kyllä huonolla onnella lähtee epärehdin kansalaisen matkaan -ei omaan käyttöön vaan myytäväksi.

Ohhoh
Mä en tajua kuka yleensäkään ostaa tollaset hillittömän kalliit yhdistelmät, eikä sit käytä niitä. Tässäkin ratasosa käyttämätön, vaunuja on siis käytetty noin puoli vuotta tai hieman pitempään. Siitä ilosta maksaa 800€?

Yhteistyössä