L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hullua on kiva yllyttää.Mä olen ostanut Hobbarista Philipsin kuvaputkitelkun ja se on kestänyt lähemmäs 15 vuotta.
Mitä tuohon ap:hen tulee niin palstalaiset itse on pyytäneet nähdä tavarat, kuitit ja rahat ellen mä nyt ihan väärin muista aikaisempia ketjuja.
Siis onko kukaan nähnyt tätä Milannaa edes livenä??tai onko joku oikeesti hänen ystävä??
Siis hänen kaikki aloitukset on aivan pepasta ja tarkoituksella provosoivia....
Onko joku nähnyt yhtään oikeaa kuvaa hänestä,onko hänellä oikeasti edes lapsia
Mitä hän oikeasti tekee työkseen...
ja todellakin kuitteja yms saa kuvattua ilman että on mitään edes ostanut,kuten myös huonekaluja yms....
Jos hän näkee jossain kolikoita, ne kaikki menevät omaan possuun.
Todella, todella hienon lapsen olet kasvattanut. Kyläpaikassa on rahapurkki eteisessä tai kaupassa keräyskolikkopurkki ja ohops, lapsesi näkee kolikoita ja kahmii ne omaan possuunsa...
ei täällä kukaan voi arvata ostoksijen perusteella onko meillä rahaa vai ei, sekä paljonko, enkä jaksa enempää vastata, näkemin, sututta jo tämä lapsellinen palsta, olkaa vaan täällä ja keskustelkaa mitä ruokaa tänään syötte ja onko ale 3vuotialle pahaa mennä hoitoon
Paljonko annat Venakko Milanna hyväntekeväisyyteen? Varmaan aika paljon per kk???!!!!!