Tämä tulee mun muksuille uuden vuoden lahjaksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap:n lapset tulevat olemaan niitä ihmisiä joille mikään ei riitä, eikä mikään tunnu miltään. Surkeaa, koska nämä ihmiset ovat usein onnettomia ja masentuneita, myös helposti päihteisiin koukuttuvia.

[QUOTE="vieras";22366033]Ap:n lapset tulevat olemaan niitä ihmisiä joille mikään ei riitä, eikä mikään tunnu miltään. Surkeaa, koska nämä ihmiset ovat usein onnettomia ja masentuneita, myös helposti päihteisiin koukuttuvia.[/QUOTE]

:headwall:

minä olen alkuperäiselle kirjoittajalle kiitollinen sillä lahjoitti meille postin välityksellä ison pahvilaatikon lasten leluja (uusia!) jotka minä vähävaraisena aion antaa lapsilleni joululahjaksi. Kiitos vielä!!!!!

[QUOTE="minä";22366341]minä olen alkuperäiselle kirjoittajalle kiitollinen sillä lahjoitti meille postin välityksellä ison pahvilaatikon lasten leluja (uusia!) jotka minä vähävaraisena aion antaa lapsilleni joululahjaksi. Kiitos vielä!!!!![/QUOTE]

Ihanaa=)

Siis onko kukaan nähnyt tätä Milannaa edes livenä??tai onko joku oikeesti hänen ystävä??
Siis hänen kaikki aloitukset on aivan pepasta ja tarkoituksella provosoivia....
Onko joku nähnyt yhtään oikeaa kuvaa hänestä,onko hänellä oikeasti edes lapsia
Mitä hän oikeasti tekee työkseen...
ja todellakin kuitteja yms saa kuvattua ilman että on mitään edes ostanut,kuten myös huonekaluja yms....

Voisit lahjoittaa ylimääräiset tavarasi viron lastenkoteihin sekä lahjoittaa vähän rahaa heille:)
Näin tekisit jotain hyödyllistä ja saisit hyvän mielen.
Jos antaa niin saa takaisin. Joulumieltä:)

Siis onko kukaan nähnyt tätä Milannaa edes livenä??tai onko joku oikeesti hänen ystävä??
Siis hänen kaikki aloitukset on aivan pepasta ja tarkoituksella provosoivia....
Onko joku nähnyt yhtään oikeaa kuvaa hänestä,onko hänellä oikeasti edes lapsia
Mitä hän oikeasti tekee työkseen...
ja todellakin kuitteja yms saa kuvattua ilman että on mitään edes ostanut,kuten myös huonekaluja yms....

Monikin palstalainen.

[QUOTE="minä";22366341]minä olen alkuperäiselle kirjoittajalle kiitollinen sillä lahjoitti meille postin välityksellä ison pahvilaatikon lasten leluja (uusia!) jotka minä vähävaraisena aion antaa lapsilleni joululahjaksi. Kiitos vielä!!!!![/QUOTE]

kiva

Ehkäpä lukuisten lahjojen mainostaminen loppuu siihen jos kukaan ei reagoi ap:n tahtomalla tavalla.
On aina niin surullista ja säälittävää, että pitää mainostaa itseään ja piilo kehua vähän väliä.Tuoda esille omaa "paremmuuttaan" Olevinaan siis parempi ihminen, joka suhteessa....... Todella säälittävää.............................

[QUOTE="Reetta";22366589]Ehkäpä lukuisten lahjojen mainostaminen loppuu siihen jos kukaan ei reagoi ap:n tahtomalla tavalla.
On aina niin surullista ja säälittävää, että pitää mainostaa itseään ja piilo kehua vähän väliä.Tuoda esille omaa "paremmuuttaan" Olevinaan siis parempi ihminen, joka suhteessa....... Todella säälittävää.............................[/QUOTE]

:D

Miks savannan aloituksista nousee aina kamala mekkala. Onhan täällä ollut kaikenlaisia "mitä ostatte lapsille joululahjaksi"-ketjuja... Sitä paitsi venäläinen tapa on antaa lahjoja uutenavuotena. Suomessa asuvat venäläiset viettävät suomalaisen joulun lahjoineen päivineen, ja sitten uutena vuotena annetaan myös lahja.

Todella, todella hienon lapsen olet kasvattanut. Kyläpaikassa on rahapurkki eteisessä tai kaupassa keräyskolikkopurkki ja ohops, lapsesi näkee kolikoita ja kahmii ne omaan possuunsa...

No hei, oman jäjren käyttö sallittua :D Meinaatko, että alle 2 vee ottaa kylästä rahaa ja osaa järjestelmällisesti kantaa omaan possuunsa? Jep, jep.
Ihan vain kotona tätä harrastaa. Mutta ehkä täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta ;)

Ei ap:n jutut välttämättä fiksuja ole (provosoi luultavasti tahallaan) mutta sairasta on sekin, että tietyt henkilöt viitsivät joka ikiseen hänen aloitukseensa tulla tilittämään ja luulemaan, että olisivat itse jotenkin parempia ihmisiä.

Yhteistyössä