V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun lapsilla sitten on kaikkea hienoa... Oispa itselläkin varaa pitää noin hyvin omia rakkaita![]()
Uuden vuoden lahjaksi??? Eikö joululahjat riitä?? Vastahan sinä manailit kun et edes joululahjoja keksinyt kun kaiken olet jo heille ostanut..!
Taitaa palstalaiset olla vähän tyhmiä kun eivät jo tajua että ap haluaa nimenomaan tollasia reaktioita. Menevät JOKA KERTA täysillä mukaan. Hohhartenoijaa, alkaa olla jo nähty tää show.
Sun kannattais tehdä lahjotus vaikka ensi ja turvakotiin tai jollekkin vähäosaiselle perheelle.
Olen muuten senkin tehnyt noin 4krt
lisään vielä
vaikka en mikään rikas ole
niin ja jokainen on mun mielestä kuitenkin itse voi saada rahaa tai edes yrittää, en mäkään istuu paikalla ja rahaa tippu mun päähään
Rahallako lastesi rakkauden ostat? Mitäs kun kuolet ja et olekkaan enää toteuttamassa lastesi toiveita. Siperia opettaa sitten lapsesikin mitä maailman meno on, ei pyörikään enää maailma heidän ympärillä. Ellet sitten jätä suurta perintöä, mikä tuolla kulutustahdilla tuskin on mahdollista.
Ui ui ja mun lapset ei ikinä siitä saa, huoh, tämä palsta, aina ihmettelen![]()
Uuden vuoden lahjaksi??? Eikö joululahjat riitä?? Vastahan sinä manailit kun et edes joululahjoja keksinyt kun kaiken olet jo heille ostanut..!