Hei antakaas vinkki, miten pesukoneesta saa sen hajun pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="palma";22362056]Jos pesuaineessa on zeoliittia, se kertyy koneeseen ja alkaa haista. Sitruunahapolla pitäis lähteä.[/QUOTE]

Ei sisällä. Käytetään LV:tä tai Miniriskiä kun on pieni vauva.

Viimeksi muokattu:
Pese pesuainelokero ja kaikki kolot mihin yllät siitä reiästä missä toi lokero on. Tyhjää nukkasihti ja pese myös se nukkasihdin reikä. Sitten kuuma tyhjä pesu.

Ei ole totta :O. Tiiru on kaksplussalainen, eikä tiedä miksi kone haisee ja miten se puhdistetaan. Se kuuluu näiden lukuisien ketjujen perusteella osata vaikka unissaan :).

[QUOTE="vieras";22362085]Ei ole totta :O. Tiiru on kaksplussalainen, eikä tiedä miksi kone haisee ja miten se puhdistetaan. Se kuuluu näiden lukuisien ketjujen perusteella osata vaikka unissaan :).[/QUOTE]

:laugh: Oon huono palstamamma ;) Hyi mua!

[QUOTE="vieras";22362107]Siinä syy. Jopa 90 asteessa olisi hyvä välillä pestä.[/QUOTE]

Ahaa! No selkishän se. Nyt sitä tuntee itsensä mammaksi, kun pohtii täällä pesukoneen hajuja :p

Anopin antama vinkki..Peseppä muutama pesu jauheella. Minä kokeilin sitruunahapot ja 90 pesut ja puhistin kaikki paikat silti haisi kone. Mutta kun olen pessyt nesteen sijaan muutaman pesun pulverilla niin on hajukin hävinnyt.

Yhteistyössä