Toisenlainen kuvaketju

Onko teillä kuvia lastenne askarteluista?
Hyviä ideoita?
Etenkin kaikenlainen kierrätysmateriaalien käyttö kiehtoisi.

Itse nostan ekaksi esimerkiksi tuon taulun, joka on tehty modernin taiteen taidemuseovisiitin jälkeen nähtyjen taulujen innoittamana. Materiaalina pahvia, vanhoja nappeja, palapelien paloja ja avaimia sekä - päämateriaalina - näyttelyn esitevihkosia.

Linkissä enemmän tietoa samasta:

Hypnos & Thatanos

todella kiva! Kävin katsomassa blogia. Onko teillä perhekoti tai oletko sijaisäiti? Kuinka teillä on nuin paljon väkeä?
Heh. En ole ollut sijaisäiti enää moneen moneen vuoteen.

Ihan tavallinen koti on. Lapsia minulla on kahdeksan (joista neljä jo aikuisia ja omillaan ja viideskin asuu viikot opiskelupaikkakunnallaan ja vain viikonloput kotona) ja lapsenlapsia viisi.

Poikkeuksellista lie vain se, että asutaan niin lähellä toisiamme että lapsenlapsetkin viettävät paljon aikaa meillä. (Esim tuossa kuvassa on kaksi nuorinta lastani ja oikeassa reunassa vanhin lapsenlapsistani.)

Viimeiset kaksi viikkoa meillä tosin on asunut "evakossa" yksi ystävä lapsineen.
Sekin näkyy toki kuvissa. (Hänen nuorimmaisensa ovat 1 ja 3 v)

meillä kuopus joskus askarteli koulussa tuollaisesta kivestä jonkun marsun vai mikähän se oli olevinaan, jotain mattoa siihen oli liimattu turkiksi. Se päätyi ulos oven pönkäksi ja eräänkin kerran säikähdin sitä, että mikä otus on just pujahtamassa taloon sisälle:D
:LOL:

Joskus olen nähnyt esim käsityömessuilla tosi hienoja kiveen tehtyjä maalauksiakin. Mutta en pitää tehdä Miranolilla eli pitää olla tosi hyvät askartelutilat ja runsaasti kärsivällisyyttä sotkujen ja tahrojen suhteen jos moiseen pikkuväen kanssa ryhtyy...

Viimeksi muokattu:
Tämä eivät varsinaisesti ole askartelukuvia, vaan toissapäivältä likan
5 v lahjaksi saamien taitelijanvälineiden testausta.
Kuvat olivat vain mielestäni niin suloisia, että päätin "kelpuuttaa" ne .
Onhan maalauskin kätten töitä tms?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä