Miesasiaa (yh:t kommentoikaa) *pitkä tilitys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoin. Jotenkin turhan impulsiivinen tapaus. Jossain asioissa hyväkin, mutta tuollaisissa kellot soisi mulla...varsinkin tuo lainan takaaminen on tosi erikoista.

Hän on mua impulsiivisepi kyllä.

Mutta siis lainan takausta ei itse heti ehdottanut, vaan kun puhuin että miksi en halua muuttaa niin puhui siitä asunnon ostosta muualta,ja kun sanoin etten saa lainaan sellaisia rahoja (enkä tiedä haluanko edes) että saisi tältä samalta alueelta asunnon, niin sanoi että jos niin haluan, niin tarvittaessa hän kyllä takaa.

Hmm.. teistä on kuulkaa ollut apuja. Mietin nyt että katson nyt ihan rauhassa näin vielä tän talven, kevään ja kesän. Ja syksyllä kun jommat kummat opinnot toivon mukaan alkaa, niin jos siltä tuntuu vielä että tämä on mun elämän paras miessuhde, niin muutetaan sitten.

Ja laitan asunnon vuokralle, varalle. 2 vuoden päästä joko teen niin kuin joku esitti eli muutan itse hetkeksi tai sitten luovun ja mietin että miten sijoitan niitä rahoja (osakkeita, joku sijoitusasunto vai mitä).

Kuitenkin silloin ensi syksynä olen silleen viisaampi, että meillä on sitten parisuhdetta takana sentään vuosi enemmän ja tammikuusta lähtien astetta rankempana kun miehen lapsi on lähes koko ajan hänellä. Eli ei ole niin helppo järjestää omaa aikaa jne.

[QUOTE="vieras";22358105]Emmä tiedä, varmasti ihan hyvä mies ja täällä pari yh:ta kärppänä ottamassa elättäjän, mutta musta kuulostaa oudolta että on valmis takaamaan lainasi, maksamaan vuokran ja elättämään. [/QUOTE]

Tätä tilannetta kutsutaan avioliitoksi.

Hmm.. teistä on kuulkaa ollut apuja. Mietin nyt että katson nyt ihan rauhassa näin vielä tän talven, kevään ja kesän. Ja syksyllä kun jommat kummat opinnot toivon mukaan alkaa, niin jos siltä tuntuu vielä että tämä on mun elämän paras miessuhde, niin muutetaan sitten.

Ja laitan asunnon vuokralle, varalle. 2 vuoden päästä joko teen niin kuin joku esitti eli muutan itse hetkeksi tai sitten luovun ja mietin että miten sijoitan niitä rahoja (osakkeita, joku sijoitusasunto vai mitä).

Kuitenkin silloin ensi syksynä olen silleen viisaampi, että meillä on sitten parisuhdetta takana sentään vuosi enemmän ja tammikuusta lähtien astetta rankempana kun miehen lapsi on lähes koko ajan hänellä. Eli ei ole niin helppo järjestää omaa aikaa jne.

Hyvältä kuulostaa! Onnea jatkoon!

Ymmärrän todella hyvin mitä mietit. Olen itse jäänyt kahden lapsen kanssa ihan tyhjän päälle ja ajttelen juuri kuten sinä. Rakastuminen ja yhdessä olo eivät tuota mitään ongelmia mutta luottaa toiseen niin paljon että hyppäsin ihan tyhjän päälle on jo ihan toinen juttu. Lapsesta/lapsistaan on pakko kantaa vastuu ja niiden etu menee kaiken edelle. Todella hankalaa..

Jep, kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta odottaa hieman. Jostain syystä minulla soi hälytyskellot, kuulostaa liian hyvältä mieheltä ollakseen totta. Mutta ehkä minulla vain on huonoja kokemuksia miehistä, jotka lupailevat vaikka mitä, mutta todellisuus onkin sitten jotain muuta.