Kirppispino!!! (Lokakuun löydöt)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua miten onnistut aina löytämään noin halvalla tuollasia ihanuuksia niin kun tuo meandin tunika. Täälläpäin myyjät osaavat kyllä hinnoitella merkkivaatteet.

Kivoja oot taas löydellyt!=)
Jaah, koskahan sitä pääsis itsekin...toisaalta, ei ole oikeastaan tarvetta mihinkään, päinvastoin...juuri pari viikkoa sitten myin omia ylijäämiä kirpalla ja työnsin 6 kassia Uffaan ja vannotin itseäni olemaan ostamatta mitään turhaa...:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kateeks käy;22355189:
Mä en tajua miten onnistut aina löytämään noin halvalla tuollasia ihanuuksia niin kun tuo meandin tunika. Täälläpäin myyjät osaavat kyllä hinnoitella merkkivaatteet.

Se on varmaan vaan se hyvä tuuri ja jatkuva ramppaaminen kirppiksillä :)

Siitä tunikaloosista löysin myös sen Ellen lakkatakin, joten joko myyjä halusi vain tosiaan päästä eroon tai sitten hän oli tosiaan hyvin hintatiedoton :)

Kivoja oot taas löydellyt!=)
Jaah, koskahan sitä pääsis itsekin...toisaalta, ei ole oikeastaan tarvetta mihinkään, päinvastoin...juuri pari viikkoa sitten myin omia ylijäämiä kirpalla ja työnsin 6 kassia Uffaan ja vannotin itseäni olemaan ostamatta mitään turhaa...:whistle:

Mä olen blokannut nyt jos kouluun lahjoitettavia askartelutarvikkeita ja tänään siivosin varaston. Lähipäivinä (kunhan vaan revin jostain siihen aikaa) on tarkoitus blokata esikoisen vaatekaappi ja sitten pienten lelut.

Eli koska mä tyhjennän, niin saan hankkia lisää tilalle. Tosin vasta joulukuussa, kun pidän nyt tosiaan tauon :)

[QUOTE="Liisa";22355270]Brion vaunut vm.10
200e, täysin uudet=)[/QUOTE]

Ohhoh...onnea kovasti!!! Oliko ne Brio Kombit vai jotkut muut? Ja siis miten ihmeessä noin edukkaasti onnistuit moiset löytämään? :)

Mä olen blokannut nyt jos kouluun lahjoitettavia askartelutarvikkeita ja tänään siivosin varaston. Lähipäivinä (kunhan vaan revin jostain siihen aikaa) on tarkoitus blokata esikoisen vaatekaappi ja sitten pienten lelut.

Eli koska mä tyhjennän, niin saan hankkia lisää tilalle. Tosin vasta joulukuussa, kun pidän nyt tosiaan tauon :)

Wellwell, clever girl...;)
Jaa, no tosiaan...mullahan on siis n. kuuden kassillisen vaje varastossa...:D

Erittäin hyväkuntoinen perussyöttötuoli 10€, Reiman lenkkarit 2€, tytölle siisti talvitakki (104) 4€...

Chef: sä kyllä löydät todella siistejä ja hyväkuntoisia vaatteita edullisesti! Itsekin olen "holisti", mutta jään kyllä susta aika paljon jälkeen! Haluaisin löytää myös tunikoita/mekkoja (98/104-->), mutta niitä ei meinaa kyllä löytyä täältä meiltä =(

Wellwell, clever girl...;)
Jaa, no tosiaan...mullahan on siis n. kuuden kassillisen vaje varastossa...:D

No ei muuta kuin kirppiksille, jos on kerta vajetta! :D

Mä tässä kovasti odotan sitä että pääsen muutaman viikon kuluttua taas myymään...jos vaikka pääsis sitten noista lopuista pikkuvaatteista eroon.
Ja ne esikoisenkin vaatteet jotka blokkaan, saa mun puolesta vaihtaa kotia :)

Erittäin hyväkuntoinen perussyöttötuoli 10€, Reiman lenkkarit 2€, tytölle siisti talvitakki (104) 4€...

Chef: sä kyllä löydät todella siistejä ja hyväkuntoisia vaatteita edullisesti! Itsekin olen "holisti", mutta jään kyllä susta aika paljon jälkeen! Haluaisin löytää myös tunikoita/mekkoja (98/104-->), mutta niitä ei meinaa kyllä löytyä täältä meiltä =(

Hyvänhintaisia löytöjä olet tehnyt. Siis melko edullisia kaikki :)

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon...niitä mekkoja ja tunikoita kyllä ilmestyy taas enempi kun mennään kesää kohden. Mullakin on pahvilaatikollinen tyttöjen pieniä mekkoja odottamassa kevättä, sillä nyt niitä on melko turha viedä kirppikselle, kun kukaan ei niitä talvea vasten osta. Paitsi mä :D

miksi haluat pitää taukoa?
jos itse löytisi noin halvalla noi kivoja juttuja, niin olisin tosi iloinen.
miksi minä löydän kulahtaneita hm-paitoja 2 eurolla.... hyväkuntoista kympillä.

No ei muuta kuin kirppiksille, jos on kerta vajetta! :D

Mä tässä kovasti odotan sitä että pääsen muutaman viikon kuluttua taas myymään...jos vaikka pääsis sitten noista lopuista pikkuvaatteista eroon.
Ja ne esikoisenkin vaatteet jotka blokkaan, saa mun puolesta vaihtaa kotia :)

Etköhän sä pääse jos ne yhtä ihquja kun noi kuvissakin olevat..itse tosin huomasin, että 140-150cm tyttöjen vaatteista oli vaikeata päästä eroon..en tiä, ovat pikkumimmit tuossa vaiheessa vissiin jo melko nirsoja vaatetuksen suhteen. Omalla on jo tietyt vaatimukset eikä kuulemma ainakaan kirppisvaatteet kelpaa....
Mutta lykkyä!!!

miksi haluat pitää taukoa?
jos itse löytisi noin halvalla noi kivoja juttuja, niin olisin tosi iloinen.
miksi minä löydän kulahtaneita hm-paitoja 2 eurolla.... hyväkuntoista kympillä.

En mä oikeestaan tiedä. Mulla on monta syytä, mutta toisaalta ei syytä lainkaan.

Välillä vaan on ihan hyvä vähän rauhoittua ja pitää taukoa. Mulla menee elämä muutoinkin vähän remonttiin huomisesta lähtien, eli tää on tällainen muutoksen tuuli :) Ensi viikolla aloitan taas hoidot ja haluan tietyllä tapaa keskittyä niihin taas ihan rauhassa ja elää silleen hiljaksiin :D

Olen kyllä todella iloinen löydöistäni...ja toivon että säkin vielä pääset nauttimaan edullisista kirppisostoista :)

Etköhän sä pääse jos ne yhtä ihquja kun noi kuvissakin olevat..itse tosin huomasin, että 140-150cm tyttöjen vaatteista oli vaikeata päästä eroon..en tiä, ovat pikkumimmit tuossa vaiheessa vissiin jo melko nirsoja vaatetuksen suhteen. Omalla on jo tietyt vaatimukset eikä kuulemma ainakaan kirppisvaatteet kelpaa....
Mutta lykkyä!!!

No niitä kuvien vaatteita ne pääsääntöisesti on :)

Meilläkin neiti on nyt alkanut olemaan tarkempi vaatteistaan, eikä enää aina äidin ostokset kelpaa. Ja se toinenkin juttu mitä pohdin on juurikin se, että kiertääköhän enää isompien tyttöjen vanhemmat kirppiksiä? Toki jos perheestä löytyy pieniä niin varmasti kiertää, mutta kun isommille löytyy vaatteita harvemmin...niin jaksaako sitä sitten vaivautua niin edes etsimään?

[QUOTE="Liisa";22355403]chef

Näin hyvin löysin raisiosta ja oli Brio Kombit
Mukaan lähti 10e puuhamatto ja 2e benettonin vauvapaita:)[/QUOTE]

Missä kirppiksellä Raisiossa käyt? Olen kuullut että siellä on joku muukin kirppis, mutta itse tiedän vain sen keskustan pienen kirppiksen.

Alkuperäinen kirjoittaja kierrätys kunniaan;22356038:
Siis missä kirpparilla oikein käyt???? Oli muuten loistavia löytyjä! =)

Milloin missäkin, mutta pääsääntöisesti Kirppis Center Länsiksekuksessa, Manhattanilla, Euro Kirppiksellä ja tietenkin sitten PikkuSiilissä. Nyt olen lähiaikoina känyt myös Linkkikirppiksellä ja Kodin 1 anttilan kirppiksellä.

Yhteistyössä