Haluais tietoa kans, ollaan lähössä sinne myös elokuussa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:Heips!
Onkos kukaan käynyt tuolla kusadasissa?Jos on niin olis mukava kuulla paikasta :wave: Matka varattuna elokuulle B)
Alanyassa ollaan käyty montaki kertaa ja marmariksessa kerran
Meillä lähtö samana päivänä!Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:Kotiorja monesko päivä teillä on lähtö?Me lähdetään 26pvä B) eikä jassais millään odottaa
Me lähetään samaan hotelliin elokuulla. Viime kesänä oltiin nazarin matkalla Turkin Sidessä, ja oli aivan LOISTAVA matka/paikka!Alkuperäinen kirjoittaja tike:Meillä syyskuun 30pvä lähtö....kellään kokemusta Aqua Fantasy hotellista Nazarin matkalla? Myönnän olevani hyper ennakkoluuloinen Nazariin ja koko Turkkiin
Sanokaa, että siellä on siistiä, puhdasta ja kivaa :wave:
Kusadasista ei ole kokemusta, mutta muuten Turkissa on tullut käytyä useita kertoja. Mahtava maa!Heips!
Onkos kukaan käynyt tuolla kusadasissa?Jos on niin olis mukava kuulla paikasta :wave: Matka varattuna elokuulle B)
Alanyassa ollaan käyty montaki kertaa ja marmariksessa kerran
Loistava hotelli valintaTurkissa ollaan oltu kerran elokuulla, ja silloin oli kyllä liiankin kuumaa. Syys-lokakuulla ollaan sitten oltukin useita kertoja, ja mukavaa on ollut. Nyt jo on varattu Nazarin matka Turkin Royal Wings hotelliin Laraan syysloman aikaan 2011.
Sultahan mä sen vinkin sain!Loistava hotelli valinta
En mä huonoja suosittelekkaanSultahan mä sen vinkin sain!