Kirppislöytö tältä päivältä...

Ku mä en löydä "ikinä" mitään. Toisaalta, lapsista nuorin käyttää kokoa 110/116 cm ja meillä kirpat on täynnä taapero- ja vauvakokoja. Itse kun myyn isompia kokoja (104 cm, 110 cm ja 122-134 cm) kirpoilla niin ne viedään käsistä eli kysyntää noille on.

Viimeisin löytöni oli Didriksonin sadetakki 130 cm 4 €, kuin uusi ja Rukka sadetakki 140 cm 5 € ja tuokin kuin uusi. Ainoa vain että Rukkan sadetakkiin jäi tahmakohta myyjän hintalapputarrasta. Lähtenee fairylla pois. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22341297:
Ku mä en löydä "ikinä" mitään. Toisaalta, lapsista nuorin käyttää kokoa 110/116 cm ja meillä kirpat on täynnä taapero- ja vauvakokoja. Itse kun myyn isompia kokoja (104 cm, 110 cm ja 122-134 cm) kirpoilla niin ne viedään käsistä eli kysyntää noille on.

Viimeisin löytöni oli Didriksonin sadetakki 130 cm 4 €, kuin uusi ja Rukka sadetakki 140 cm 5 € ja tuokin kuin uusi. Ainoa vain että Rukkan sadetakkiin jäi tahmakohta myyjän hintalapputarrasta. Lähtenee fairylla pois. :)
Eiköhän siihen tosiaan fairy tehoa :)

Mutta mitä tuohon käsistä viemiseen tulee, niin kiva kuulla...mä kun olen hetkenä minä hyvänsä kaivamassa tytön 134 vaatteet ja viemässä ne kirppikselle. Mua ei haittaa yhtään jos ne kaikki ostetaan pois, tai edes osa :D
 
"vieras"
Mä kävin just yks päivä Turun keskustassa lastentarvikekirppiksellä ja tulin pettyneenä pois. Ylihintaista ja huonoa tavaraa oli tarjolla. Eräskin villahaalari näytti aluksi hyvältä, mutta sitten löysin sekä tahroja että reikiä ja hintaa oli kuitenkin melkein puolet uudesta (tiedän mitä on maksanut, koska olen ostanut vastaavan uutena). Mä en huoli edes ilmaiseksi vaatetta, joka on pahasti likainen tai rikki.
 
[QUOTE="vieras";22341319]Mä kävin just yks päivä Turun keskustassa lastentarvikekirppiksellä ja tulin pettyneenä pois. Ylihintaista ja huonoa tavaraa oli tarjolla. Eräskin villahaalari näytti aluksi hyvältä, mutta sitten löysin sekä tahroja että reikiä ja hintaa oli kuitenkin melkein puolet uudesta (tiedän mitä on maksanut, koska olen ostanut vastaavan uutena). Mä en huoli edes ilmaiseksi vaatetta, joka on pahasti likainen tai rikki.[/QUOTE]

Mäkin olen monasti pettynyt siihen hintatasoon, mutta viimeksi kun siellä piipahdin, niin löytyi sitäkin hintatasoa jota olen valmis maksamaan :)
Harmi jos et löytänyt tällä kertaa yhtikäs mitään :(
 
jenkkis
Heiii, mäkin löysin Reimatecin takin kirppikseltä, ja siitä puuttui huppu :) kokoa 104, puna/beige väriltään ja 3e hinta. Ei paha :) Lisäksi löytyi -50% pöydästä kaksi Bratz nukkea ja tarvikkeet (käsilaukkuja, mikrofoni, vaatteita) yht. 4e!
 
"ebba-e"
No mun huippu löydöt on lähiaiikoina:

*Reimatec vk.takki pojalle 134cm muta/vaaleansininen hinta 5e
* Kummitytölle Remu toppahaalari 104cm UUSI 17,50e (oli vikaa päivää pöytä ja kaikki tuotteet -50%)
*Pojalle uusi KIVAT villahaalari 130cm hinta 10e

muutama mainitakseni :)
 
[QUOTE="ebba-e";22341462]No mun huippu löydöt on lähiaiikoina:

*Reimatec vk.takki pojalle 134cm muta/vaaleansininen hinta 5e
* Kummitytölle Remu toppahaalari 104cm UUSI 17,50e (oli vikaa päivää pöytä ja kaikki tuotteet -50%)
*Pojalle uusi KIVAT villahaalari 130cm hinta 10e

muutama mainitakseni :)[/QUOTE]

Remun puku ois lähtenyt munkin matkaani :)
 
Kantopussii 2,50e , tulokkaalle myös 56cm Lindexin fleecetakki 1e, lindexin 62cm body 0,25e, vaaleanpunaiset retropotkarit 1e. Kaverin poikavauvalle 62cm lindexin käyttämätön tähti sarjan ulkotakki 0,25e.
Neidille Jasmin dvd 2e ja Tarzan ja Tarzan 2 dvdt yhteensä 4e

Noi siis tänään :)
 

Yhteistyössä