Millä te saatte itsenne hereille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emppu"

Vieras
Väsyttää ihan älyttömästi, vaikka olen ollut hereillä jo 4 tuntia. Yleensä pääsen vauhtiin viimeistään puoli tuntia heräämisen jälkeen, mutta nyt on ihan kuin jossain sumussa olisi. Kahvia on tullut juotua jo ainakin 3 mukillista, eikä sekään auta. Piiiitkä päivä edessä :(

on päivä jollon väsyttää ihan törkeesti eikä oikein herää ennenkun lähtee kunnolla liikkuun.
normi aamuina herään seiskalta ja ulos kodista lastenkanssa ennen kasia. niin rapsakoita aamuja ollu että oon oikein hereillä kun tuun kasilta takas kotio syömään aamupalan ennen töihin lähtöö.

Minulle herääminen ei ole ongelma, herään liiankin aikaisin. Mutta valveilla pysyminen on sitten toinen juttu, illalla olen ysin paikkeilla jo ihan valmis nukkumaan:ashamed:

No kai se minullakin käytännössä vaikeaa on hereillä pysyminen :) Ilmeisesti olen kuitenkin jo herännyt kun olen pukenut ja meikannut ja töihinkin päässyt :D Ei vaan saa mitään aikaiseksi kun väsyttää...

Puoli pannullista kahvia, toki ekana ko sängystä nousen kävelen päin seinää että havahun unimaailmasta. No ei. Minua ei oikeastaan ikinä väsytä sillälailla, siis nukuta... Joskus harvoin. Pärjään hienosti muutaman tunnin yöunilla ja pörrään pirteänä koko päivän yömyöhäseen asti. Se tosin näkkyy mielenterveydessä :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä