Otatko lapselleni influenssarokotuksen?

  • Viestiketjun aloittaja kyllä vai ei
  • Ensimmäinen viesti
kyllä vai ei
Aiotko ottaa lapsellesi rokotuksen tänä syksynä? Rokotteessa on mukana sikainfluenssa, mutta siitä puuttuu se aine, jonka epäiltiin aiheuttavan narkolepsiaa. Uskallatteko ottaa rokotteen vai onko se teistä aivan turha? Itse olen kahdenvaiheilla, koska sairautensa puolesta lapseni olisi hyvä saada se, mutta silti mietityttää kaiken sen kohun jälkeen mitä viime syksyn rokotuksen jälkeen on ollut.
 
"vieras"
Yhdyn viimeiseen lauseeseesi ja en ota. Vähän kyllä mietityttää että mitä tästä seuraa, mutta hengissä tässä pihistään. Ehkä tahtoisin elää jossain muulla vuosikymmenellä mitä 2000.
 
"Vieras"
Tavallinen kausi influenssa on kuitenkin vaarallisempi kuin sika influenssa (eli siihen tai sen jälkitauteihin kuolee paljon enemmän ihmisiä kuin sikaan. Tosin kuolleista suurin osa on vanhuksia ja pitkäaikaissairaita.

Meillä on nyt ollut sellainen flunssakierre päällä että piikit otetaan ihan varmasti jos sillä jää ensi keväältä samanlainen kierre korvatulehduksineen väliin.
 
[QUOTE="Jepulis";22336077]:whistle: :whistle: :whistle:
Kaikki? Tuskinpa, ainakaan ilman lääkkeitä.[/QUOTE]

Joo, siis asia tarkoitti, että tuleet vakavat hoidetaan (kuten vakavat tulehdukset) lääkkeillä, mut pikku flunssat kärsitään
 
hi
Joo, siis asia tarkoitti, että tuleet vakavat hoidetaan (kuten vakavat tulehdukset) lääkkeillä, mut pikku flunssat kärsitään
Vähän viilaan pilkkua. Pikkuflunssaan (virustauti) ei ole yhäkään olemassa toimivaa lääkettä. Influenssa (myöskin virus, mutta eri tauti kun tavallinen flussa) ei todellakaan ole millään tavalla verrattavissa "pikkuflunssaan". Eikä siihenkään juuri mitään lääkkeitä ole. Jälkitaudit ja liitännäissairaudet vaarallisia. Kuten keuhkokuume.
 
Ei
Ei oteta. Eikä otettu sikapiikkiäkään. Ei oteta myöskään mitään neuvolan rokotteita. Kaikki rokotukset tuhoavat pikkuhiljaa ihmisen omaa immuunijärjestelmää. Lapsena aloitetut rokotukset eivät edes anna lapsen immuniteetin kehittyä kunnolla -- sen seurausta kaiken maailman tulehduskierteet ja flunssat, mitkä vie viikkokausiksi sängyn pohjalle. Niistä myös mm autismi ja paljon muita tauteja. Suurinta osaa taudeista ei enää jälkikäteen osata piikkiin yhdistää, kun aikaa kuluu liian paljon. Mun lapset ovat olleet terveitä, luojan kiitos, kun ei olla sekaannuttu lasten immuunijärjestelmään turhilla rokotteilla -- luonto osaa välttää ja parantaa tauteja, kehittää yksilön immuunijärjestelmän ja auttaa ihmistä pysymän terveenä, jos sille annetaan mahdollisuus. Kemiallisella puuttumisella luonnolle ei jätetä sitä arvokasta mahdollisuutta. Kiitos iso ja mahtava lääkebisnes.
 
Mä en tiedä vielä.Lapsella taipumusta infektioastmaan; astmalääkkeet on.Tyttö saisi rokotteen ilmaiseksi, mutta mua mietityttää se, kun hänellä on taipumus saada viivästyneitä rokotereaktioita.Edellisellä kerralla oli pakko soittaa ambulanssi.
 

Yhteistyössä