Teinkö jotain väärin? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan hämillään :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan hämillään :(

Vieras
Kaukaisempi tuttavani oli meillä käymässä lapsineen. Istuimme olohuoneessa, seurusteltiin siinä hyväntuulisina, tuttu lapsineen nojatuoleissa ja mä puolimakasin sohvalla jalat koukussa, meidän 2v tyttö leikki "linnaa" mun jaloilla pienoishahmoineen.
Yhtäkkiä tuttavani jähmettyi katsomaan lapseni leikkiä ja kysyi; "onks toi nyt ihan normaalia?" En käsittäny heti mistä on kysymys, mut kyse oli siitä että tyttö oli rakentanu "linnan" päämajan mun jalkojen väliin. Itse en edes huomannu koko asiaa!
En tosiaankaan halua mitään jalkoväliini liittyvää lapselleni esitellä!!! Mulla oli normit koti housut päällä ja alkkarit alla. En edes tajunnut ajatella että lapsi ei saa linnaa jalkojenväliin rakentaa. Tai siis saako???
Mä keräsin jalkani ja tytön leikin pois ja loppu seurusteluaika oli aika jäykkää.
Teinkö mä jotenkin lastani kohtaan seksuaalisesti väärin? Hän vain leikki. Tietää kyllä missä äitin pimppi ja hänen omansa on mutta ei ne ole koskaan kuuluneet leikkeihin. Nyt oli vain hieno linna.
olenko tehnyt väärin?

no et ole! et ole mitään tehnyt väärin!

ihan hullua jos lapsi ei saisi leikkiä, eihän lapsi ole edes ajatellut mihin linnansa rakentaa, äiti on ollut hyvä alusta siinä.

mä en tajua yhtään tätä sun kaveria. toisaalta, en olisi kyllä sun tilanteessa kerännyt leikkiä pois vaan kääntänyt asian niin että "miten niin, hyvä linnanpaikka, eihän se lapsi sitä tolleen ajattele kuin sinä :D"

mie en nyt ihan ymmärrä mikä siinä oli niin pahaa tuttavasi mielestä, kyllä munkin poika leikkii tollasta, siis laittaa autoja parkkiin "luolaan" kun mä makaan sohvalla jalat koukussa..
jos noin niinkuin on housut jalassa ja tilanteessa ei ole aikuisen puolelta mitään seksuaalista niin en kyllä käsitä mikä tuossa nyt olis pahaa

mie en nyt ihan ymmärrä mikä siinä oli niin pahaa tuttavasi mielestä, kyllä munkin poika leikkii tollasta, siis laittaa autoja parkkiin "luolaan" kun mä makaan sohvalla jalat koukussa..
jos noin niinkuin on housut jalassa ja tilanteessa ei ole aikuisen puolelta mitään seksuaalista niin en kyllä käsitä mikä tuossa nyt olis pahaa

Miten laittaa autoja luolaan sun haarainväliin??

Voi hyvänen aika...
Lapsesi näkökannalta oli tilanne ihan sama kuin jos hän olisi rakentanut linnansa kainaloosi!
Pienelle lapselle jalkoväli ei ole sen kummempi kuin muukaan "väli" ruumiinosissa.
Tuttavasi kuuluisi hävetä omaa ajatusmaailmaa, tai no tällaiseksi tämä menee nykypäivänä kun vouhotetaan seksiä ja ties mitä pedofiilijuttuja joka tuutista niin vanhemmatkaan ei osaa enää olla luonnollisesti siinä pelossa että tekemisissä olisi jotain seksuaaliseksi tulkittavaa toimintaa...

Miten laittaa autoja luolaan sun haarainväliin??

kun makaa selällään sohvalla niin että jalat on koukussa, jää jalkojen alle tila joka muodostaa "luolan" jonne on sitten kiva parkkeerata ne kaiki autot ja traktorit
vielä kivempaa se on jos äidillä on peitto päällä siinä ja jalat nostettuna selkänojan/ tyynyn päälle niin pojalla on siinä sitten maja..
mä en käsitä miten kukaan tuosta saa mitään pahaa

Mutta kyllä varmasti lapsessakin joku vika oltava jos linnan rakentaa äidin haarojenväliin:D
Saatika se että sinne työntää autoja ja traktoreita. Mihin tää maailma on menossa.. Linnoja ja parkkihalleja haaroväleissä.. Huhheijaa.

[QUOTE="Tohtori Sykerö";22334607]Mutta kyllä varmasti lapsessakin joku vika oltava jos linnan rakentaa äidin haarojenväliin:D
Saatika se että sinne työntää autoja ja traktoreita. Mihin tää maailma on menossa.. Linnoja ja parkkihalleja haaroväleissä.. Huhheijaa.[/QUOTE]

puhuttiinko tässä siitä että sinne värkkiin mitään työnnettäisiin? jos kyse olisi siitä niin se olisi jo epänormaalia.. mutta ei muuten, ihan samalla tavalla ne pikkuautot ajelee mun tissienpäältä, menee parkkiin mun kyljen viereen.. jos nyt satun sohvalla makaamaan ja poika siinä vieressä leikkii

puhuttiinko tässä siitä että sinne värkkiin mitään työnnettäisiin? jos kyse olisi siitä niin se olisi jo epänormaalia.. mutta ei muuten, ihan samalla tavalla ne pikkuautot ajelee mun tissienpäältä, menee parkkiin mun kyljen viereen.. jos nyt satun sohvalla makaamaan ja poika siinä vieressä leikkii

Onko johtopäätös se että ei osaa leikkiä nukkekodilla vaan ajelee autolla äidin päältä? Entäs sitten kun se on vanha ja on oikea auto niin ejeleeko sittenkin päältäsi?

Et tehnyt. Eikä lapsesikaan tehnyt mitään väärin.
Tuttavallasi on kummallinen mieli jos ottaa tuosta jotain outoa...
- Eikä kannata ollenkaan lukea noita vääntelijöitä, niitä tällä palstalla riittää...

Meillä muksu tulee masun päälle istumaan ja sitte pitää hyppyyttää siinä vatsalihaksilla ylös alas, se on varmaan näitten yliseksualisoituneitten päässä sekin kieroa ja jotenkin seksiin liittyvää. Vaikka oikeasti kyse on leikistä, kaikilla on vaatteet yllä ja ennen kaikkea muksulla on kiva "rymyhetki" kun saa testata tasapainoastiaan oikeen urakalla että pysyykö siinä vatsan päällä vai luiskahtaako sivuun.

on sitä ennenkin leikitty noin, sitä paitsi siitä tulee kiva pieni pesä lapselle =) lapselle turvallista olla äidin luona pienessä pesässään =) ihan normaalia, et oo mitään väärää todellakaan tehnyt.

Mun poika on varmaan sitten ihan päästään sekaisin koska se on 4v ja sitä kiinostaa ihan mielettömästi kaikki erilaiset ruumiinosat. Joskus jopa tökkii mun tissejä vaatteitten päältä koska haluaa nähdä mitä mä sanon ja nauraa valmiiksi itsekin.. Ja tosiaan sen mielestä mun selän päällä on kivaa ajaa autoilla kun makaan mahallani ja luen kirjaa.. ja joo, ne autot ajaa ihan mun varpaisiin asti joskus joten kun mulla on vaatteet päällä niin musta on vaan hauskaa kun se leikkii et mun peppu on kumpare ja sit tulee alamäki jne.. Voi teitä, joiden mielestä toi kaikki on niin kauheen kummallista. En mä ainakaan halua et mun lapsille noi alueet olis jotain tabuja joista ei voisi puhua ja kysyä jos mieltä askaruttaa. Ennemmin pidetään ne ihan vaan yhtenä osana vartaloa kuten sormet ja jalatkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja kuri olla pitää;22334651:
Onko johtopäätös se että ei osaa leikkiä nukkekodilla vaan ajelee autolla äidin päältä? Entäs sitten kun se on vanha ja on oikea auto niin ejeleeko sittenkin päältäsi?

niin joo, ei vissiin sitten kannata hankkia jätkälle ajokorttia ikinä..

Jos olen ihan rehellinen, niin olen kyllä opettanut jo pienelle lapselle, että pimppi ja pippeli ovat alueita, jonne kukaan toinen ei saa kosketella edes leikkimielessä. Äiti tai isi saa toki pestä ja rasvata tarpeen tullen lapsen pimppiä tai pippeliä, mutta muuten sinne ei kosketa. Enkä myöskään antaisi lapsen haaruksiini mitään leikkiä rakentaa. Tuo edellä mainittu "jalat koukussa" kyljellän sohvalla makoillessa, lapset sinne "lokeroon" polvien taakse menevät toki, miutta ei silloinkaan mitään pimppiä kosketella tai haaruksiin mitään tehdä.

[QUOTE="vii";22334729]Sun tuttava on kipee :o eihä tossa oo mitään kummallista. Ehkä häntä on lapsena hyväksikäytetty tjtn. jos tulee tollasesta joku kummeksuttava mieleen :/[/QUOTE]
Sama tuli minullkin mieleen. Jos ihminen näkee toisissa outoja ilman syytä, niin se viittaa vahvasti siihen, että henkilöllä itsellään ei ole kaikki kohdallaan. Minun tätini luuli minua pedofiiliksi, kun tykkäsin nuorena hoitaa pientä veljenpoikaani. Tädin kuoltua selvisi, että hän oli saanut lapsen teini-ikäisenä.

[QUOTE="lisko";22334755]Jos olen ihan rehellinen, niin olen kyllä opettanut jo pienelle lapselle, että pimppi ja pippeli ovat alueita, jonne kukaan toinen ei saa kosketella edes leikkimielessä. Äiti tai isi saa toki pestä ja rasvata tarpeen tullen lapsen pimppiä tai pippeliä, mutta muuten sinne ei kosketa. Enkä myöskään antaisi lapsen haaruksiini mitään leikkiä rakentaa. Tuo edellä mainittu "jalat koukussa" kyljellän sohvalla makoillessa, lapset sinne "lokeroon" polvien taakse menevät toki, miutta ei silloinkaan mitään pimppiä kosketella tai haaruksiin mitään tehdä.[/QUOTE]

on ehkä syytä erotella se varsinainen koskettelu ja se leikkiminen jossa se tarkoitus ei ole siinä koskettelussa.. eli leikin tarkoitus ei ole juuri sitä itseään koskea, yhtä hyvin siihen leikin "alustaksi" kävisi jokun muu osa mistä tulee samanlainen mukava ja näppärä tila.

[QUOTE="lisko";22334755]Jos olen ihan rehellinen, niin olen kyllä opettanut jo pienelle lapselle, että pimppi ja pippeli ovat alueita, jonne kukaan toinen ei saa kosketella edes leikkimielessä. Äiti tai isi saa toki pestä ja rasvata tarpeen tullen lapsen pimppiä tai pippeliä, mutta muuten sinne ei kosketa. Enkä myöskään antaisi lapsen haaruksiini mitään leikkiä rakentaa. Tuo edellä mainittu "jalat koukussa" kyljellän sohvalla makoillessa, lapset sinne "lokeroon" polvien taakse menevät toki, miutta ei silloinkaan mitään pimppiä kosketella tai haaruksiin mitään tehdä.[/QUOTE]

millä olet saanut tuon perille ja millä saan meidän isommalle perille että edes riehutessa ei saa tökätä millään lelulla toista haarustaan. meillä on justiin käsittelyssä tää asia..nyt olen kokeillut niin monta eri asiaa että sanoin että jos vielä teet niin ni se toinen saa euron..luulen että tämä auttaa koska isompi on niin kovin rahan perään..mutta onko tää kyseenalainen keino..

Yhteistyössä