Jos mun miehellä olis tuollaanen töyhtö ottalla ku Tuuri-ohjelman Minnan miehellä niin....

Semmoset töyhdöt on ihan kauheita :D
Mun miehellä on joskus ennenmuinoin ollut semmonen vähän aikaa, mitä en ole edes nähnyt, ja pakko oli vähän aukoa tuon tyyppisen tupsukan tyylikkyydestä kun semmoisen vihdoin jonkun päässä näin. Ei tainnut tulla avioeroa, enkä todennäköisesti jää ikuisesti "vanhaksipiiaksi" tämän takia :laugh:
Oikeesti, jos asialla olis olli joku muu kuin Harava, olis kommentit ihan eri tyyppisiä

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22321996:
Ei mikään hinttihyppyri vaan pelkkä tupsu. Vähän niinku tää mutta ilman takahiuksia, pelkkä tupsu keskellä kaljua.

Joo piti käydä ruutu.fi:ssä kahtoos..Eräänlainen "hinttihyppyri" se tuokin on, takaosa vaan puuttuu.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22322005:
eiks hinttihyppyri oo yleensä myöskin vähän kasarityyppinen heittis vai vetääks joku sen sojottamaan suoraan ylöspäin?

Meilläpäin se on aina ollu just se muualta lyhyt ja edessä "hyppyri" joka sojottaa ylöspäin... :D

mutta eikös sitä sanota ettei ole koiraa karvoihin katsominen, ei kai sitten miestäkään hiuksiin
t. eräs joka on ollut vuosia hulluna mieheen jonka hiusraja on jo hiukan vetäytynyt taakse otsalta ja hiukset on harmaat ja hartiolle ulottuvat...

Viimeksi muokattu:
Pistin googlen kuvahakuun hinttihyppyrin ja tässä tulos:
celebrity-men-short-hairstyles-5.jpg

mutta eikös sitä sanota ettei ole koiraa karvoihin katsominen, ei kai sitten miestäkään hiuksiin
t. eräs joka on ollut vuosia hulluna mieheen jonka hiusraja on jo hiukan vetäytynyt taakse otsalta ja hiukset on harmaat ja hartiolle ulottuvat...

Ei ole ei, mutta mä kyllä tykkään tosta ukosta ihan vaan kaljuna, ilman tupsukoita :D

Mua taas suorastaan pelottaa se, että miehillä ja pojilla niitä 80-luvun takatukkia ja sellasia hiirenhäntiä on alkanut näkymään huolestuttavasti katukuvassa (kuten myös lasteni luokkakuvissa...). :D

[QUOTE="juup";22322122]Mua taas suorastaan pelottaa se, että miehillä ja pojilla niitä 80-luvun takatukkia ja sellasia hiirenhäntiä on alkanut näkymään huolestuttavasti katukuvassa (kuten myös lasteni luokkakuvissa...). :D[/QUOTE]

Hyi helvetti ne on KAMALIA :x Pojilla niitä näkee joo, varsinkin venäläisillä, miksiköhän?? Mut ihan hirveitä kenellä tahansa, huhhuh... joo tuli hieman outo teksti nyt kun katselen mutta on niin järkyttävä tukka sellainen :D