Jos mun miehellä olis tuollaanen töyhtö ottalla ku Tuuri-ohjelman Minnan miehellä niin....

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
... mä varmaan yöllä leikkaasin/ajaasin sen kammotuksen pois.

Joo jokaanen saa olla sellaanen kun haluaa, mutta siis tuo oli niin totaalinen turn off! Ei kyllä saisi tuollaanen mies multa yhtään mitään. :x

Jokanen tablaa tyylillään, ei kaikki miehet saleen diggailis sitä Minnaakaan. Tai sua. Tai mua. Mikähän sun pointtis tässä jutussa nyt oli? Ymmärtäsin jos yrittäsit ees presidentiks kieltääkses moiset, ei kukaan kuule hiljasta foorumilätinää.

[QUOTE="tuttu";22321225]SUN miehellä...:D SULLA olis mies ei helvetti...:D[/QUOTE]

Joo kun mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi pyhästä hengestä kun Jeesus on mun veli ja iskä sitte ajatteli, että antaa tuon nyt saada lapsia. Vaikka toinen raskaus menikin kesken niin kai se iskä taas auttaa.

Jos mä tämä alootus olis tehty harmaana, niin tasan tarkkaan olis peesailtu sen ketjun ap:ta.

Koska sehän ei ole mulle sallittua, että mä kerron kuka mies on mun mielestä turn off. Kaikki muut saa sen kyllä kertoa eikä kukaan rupia aukomaan päätä.

[QUOTE="tuttu";22321455]paneminen ja suhde on eri juttuja, eli vähän lapsellista keksiä tuollaista tarinaa... mut hyvä yritys. :D :D :D[/QUOTE]

Jaa meinaaks, että mun raskaudet on saanu alkunsa pelkästä panemisesta. No ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta kumpikin raskaus on saanut alkunsa harkittuna seurustelusuhteessa.

Jos mä tämä alootus olis tehty harmaana, niin tasan tarkkaan olis peesailtu sen ketjun ap:ta.

Koska sehän ei ole mulle sallittua, että mä kerron kuka mies on mun mielestä turn off. Kaikki muut saa sen kyllä kertoa eikä kukaan rupia aukomaan päätä.
Kyllä mä ainakin pidän ihan kenen tahansa kohdalla mauttomana sitä, että arvostellaan toisen ulkomuotoa. En kyllä tähän ketjuun ole aiemmin mitään vastannut.