N
"niinpä"
Vieras
[QUOTE="poikia3";22316070]Mun mielestä aika harva voi päättää kuinka monta lasta haluaa ja koska. Ok, itse olen halunnut 3 lasta ja mulla on kolme lasta. Mutta näitä lapsia on tehty ja yritetty hartaasti ja pitkään. Takana 4 keskenmenoa, joista rankin viikolla 16, muut 10, 12, 13 viikoilla. Yksi synnytys, joka on alkanut osittaisella istukan irtoamisella, ja johon olisimme voineet kuolla, sekä minä että lapsi. Lisäksi päälle se, että joskus olen tullut nopeasti raskaaksi - ja sitten odottanut ja saanut keskenmenon, joskus lasta on yritetty vuosi. Esim. kuopuksen kohdalla, siitä, kun hän sai luvun tulla meille, tuli välissä 2 keskenmenoa, aikaa kului miltei 3 vuotta ja vielä laskettu aika oli päivälleen sama, kuin tuossa viikolla 16 tapahtuneessa keskenmenossa, oli henkisesti rankkaa.[/QUOTE]
Nuo ei tuokaan oo mistään kotoisin! Ite vaan kokee ittensä niin epäonnistuneeksi kun ei edes munasolua saa aikaiseksi.
Nuo ei tuokaan oo mistään kotoisin! Ite vaan kokee ittensä niin epäonnistuneeksi kun ei edes munasolua saa aikaiseksi.