Että mua ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Tää on sitten eka kerta kun valitan miehestä mutta nyt mua ärsyttää.

Mä pyysin, että vois tuua kaupasta juustoa juustosarviin ja jauhoa. Toi juustoa, joka on väärää, sellasta oikein kuivista, kevytjuustoa: /. Jauhoa ei tuonut, joten oletin, että sitä on tarpeeksi. Mutta ei ollut, jolloin oli pakko laittaa sämpyläjauhoja mukaan. Pahojahan niistä tulee. Eikä ne muutenkaan nyt onnistu, kun ei toi taikina toimi niinkuin pitäisi kun on vääränlaisia jauhoja.

Heitin taikinat roskiin.:| Paska.

Paljon pahempia olivat laskiaisipullat, jotka tein vahingossa hiivaleipäjauhoihin, luulen ma. Ja muistan vielä miten olin sellaisessa hyvä-äiti-tunnelmassa, ehkä kehuin palstallekin, että minä se leivon lapsilleni laskiaispullia. Ja ne oli ihan kauheita, mutta pojat söivät niitä kiltisti ainakin kaksi poikaan ja vakuuttivat, että pahuudestaan huolimatta ne olivat ihan hyviä. Meni varmaan viikko, ennen kuin tajusin, että otin ne jauhot väärästä pussista.

Paljon pahempia olivat laskiaisipullat, jotka tein vahingossa hiivaleipäjauhoihin, luulen ma. Ja muistan vielä miten olin sellaisessa hyvä-äiti-tunnelmassa, ehkä kehuin palstallekin, että minä se leivon lapsilleni laskiaispullia. Ja ne oli ihan kauheita, mutta pojat söivät niitä kiltisti ainakin kaksi poikaan ja vakuuttivat, että pahuudestaan huolimatta ne olivat ihan hyviä. Meni varmaan viikko, ennen kuin tajusin, että otin ne jauhot väärästä pussista.
:D

Miehet.
Mä olin kotona pienen vauvan ja taaperon kanssa ja pyysin, että mies hakisi viikonlopuksi ruuat kaupasta.
Mies lähti - ja toi kilon banaaneja.
Kysyin, että ollaanko me simpansseja, mitä ? Pakko oli mennä kauppaan lasten kanssa - mä uskon, että toi oli mieheltä passiivista vastarintaa. Kun suorittaa annetun tehtävän huonosti, ei pyydetä enää toiste tekemään...

Mä tein kerran banaanikanaa. Voin kertoa, ei kannata :x
Se oli jotain niin hirveetä, että luojalle kiitos mäkkärin kaista oli silloin lähellä ja mies sai jotain sapuskaa ennen töihin lähtöä :D

Appelsiinikana sen sijaan on :p

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22312288:
ruuanlaitto on tosiaan vakavaa huvia. mutta älä itke sentään.

Itkempä! Mä oisin halunnut juustosarvia. Nyt ne kasat, mitä tuli uunista, ei maistu ollenkaan sille, mille pitää ja on ihan hirveitä muutenkin. Eniten ärsyttää, etten saa syödä niitä juustosarvia, mitä mun teki mieli. Ja jos mä haluan niitä, mun pitää tehdä huomenna uudestaan, eikä edelleenkään mulla ole hyvää juustoa, vaan 3 pussia kakkaa.

Oikeesti. Miehiä ei saa päästää kauppaan ilman tarkkoja kirjallisia ohjeita! Aina tulee vaan max puolet mitä pyysit ja nekin usein väärin.

Lähetin kerran kaksi miestä kauppaan ostamaan kokista ja leivän. Toivat kokista ja kaljaa ja tupakka ja palasivat kotiin kysymään mikä se toinen oli. Eikö oikeesti kaksi miestä muista kahta tuotetta???

EI MUISTA! RAutalangasta pitää vääntää kauppalaputkin.:headwall:

Itkempä! Mä oisin halunnut juustosarvia. Nyt ne kasat, mitä tuli uunista, ei maistu ollenkaan sille, mille pitää ja on ihan hirveitä muutenkin. Eniten ärsyttää, etten saa syödä niitä juustosarvia, mitä mun teki mieli. Ja jos mä haluan niitä, mun pitää tehdä huomenna uudestaan, eikä edelleenkään mulla ole hyvää juustoa, vaan 3 pussia kakkaa.

no mä olen aina sanonu että jos tekee kaikki ite niin saa syödä just mitä halusikin.

[QUOTE="salla";22312357]ja kerroitko sä miehelle millaista juustoa haluat, vai sanoitko vaan että tuo juustoa[/QUOTE]

En kertonut, kun jotenkin oletin, ettei se tuo 3 pussia sitä halvinta ja huonointa. Mihin mä edes tungen niin paljon pahaa juustoa?