Että mua ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälläkin mies tuo kaupasta vääriä asioita, tosin johtuu kieli-ongelmista, puhutaan englantia ja suomea yrittää oppia. Eilen soitin sille että menetkö töiden jälkeen kauppaan, tuo juustoa, "cheese"... sitten se tuli kotiin parin mehupurkin kanssa, oli kuullut että sanoin "juice" :(

Oisko rouville hirvee vaiva kaivaa kynä esiin ja kirjoittaa miehelle matkaan mukaan SELKEÄLLÄ KÄSIALALLA kirjoitettu kauppalappu, jossa seisoo ymmärrettävästi mitä tarvitaan ja kuinka paljon. Niitä juustoja kuin sattuu olemaan monenlaisia ja eri tarkoituksiin soveltuvia, samoin kuin jauhoja, kermoja, maitoja.....Saisi sitten mitä oikeasti tarvitsisee eikä tarvitsisi kiukutella sitten heittelemällä leimomuksia roskiin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22312373:
no sun mies. homma kuuluu ihan selvästi sille.

Ei se ees oo kotona. Jos se ois ollut kotona, en olis laittanut väärää jauhoa, vaan se ois käynyt ostamassa. Mutta mä en voi mennä kauppaan vesirokkoisen kanssa.

Oisko rouville hirvee vaiva kaivaa kynä esiin ja kirjoittaa miehelle matkaan mukaan SELKEÄLLÄ KÄSIALALLA kirjoitettu kauppalappu, jossa seisoo ymmärrettävästi mitä tarvitaan ja kuinka paljon. Niitä juustoja kuin sattuu olemaan monenlaisia ja eri tarkoituksiin soveltuvia, samoin kuin jauhoja, kermoja, maitoja.....Saisi sitten mitä oikeasti tarvitsisee eikä tarvitsisi kiukutella sitten heittelemällä leimomuksia roskiin jne.

Mies käy useammin kaupassa kuin minä ja on suurtalouskokki, joten ihan oikeesti, ei luulis olevan vaikeeta.

Tiesitkö, että olet melkein idolini? Sinulla on usein fiksuja ajatuksia. Nyt vielä kerrot, että teet juustosarvia etkä ole aiemmin valittanut miehestäsi. Hienoja asioita molemmat :). Ketjusi sai minut hymyilemään.Puhumattakaan loistavasta nikistäsi! Jatka samaan malliin.

[QUOTE="Vieras";22312435]Tiesitkö, että olet melkein idolini? Sinulla on usein fiksuja ajatuksia. Nyt vielä kerrot, että teet juustosarvia etkä ole aiemmin valittanut miehestäsi. Hienoja asioita molemmat :). Ketjusi sai minut hymyilemään.Puhumattakaan loistavasta nikistäsi! Jatka samaan malliin.[/QUOTE]
:laugh: Ahhahhaa! En mä oikeestaan nytkään miehestä valita, mua vaan harmittaa kaikki.

Mä kannan korteni kekoon tässä mies & kauppa jutussa:
itse huomasin viikonloppuna ettei mies erota jäävuorisalaattia ja jääsalaattia keskenään :headwall: Meille oli tulossa 7 ihmistä syömään ja pyysin isoa jäävuorisalaattia. Toinen sanoi puhelimessa et nää on kaikki saman kokoisia ja ihmetteli vaan. Toi sit onneksi 2 mutta pientä jääsalaattiruukkua... Eikä sit todella tiennyt niitten eroa kun kotona ihmettelin!

Alkuperäinen kirjoittaja no entäs;22312474:
No tulihan se äijä sieltä kotiin, kai se olis lasta hoitanut että rouva pääsee kauppaan. Jos ei kelpaa niin tee itse, tyhjä inistä jos toinen ei muista miellyttää tasan niinkuin rouva tahtoo.

Eiköhän mua nyt ärsytä se, että mä tässä miellytän, tekemällä sarvia, joita se mielellään ahmii. Ja kun se tuli kaupasta kotiin, mä tein ruokaa ja sillä oli kiire jo lähteä.

Mutta eniten tässä nyt vaan harmittaa, että en saa syödä niitä sarvia, ei muu.

[QUOTE="vieras";22312479]No, tuskin sun miehes sinun kiusaksesi väärää juustoa toi.[/QUOTE]

Hm. No ei tietenkään... Minua vaan harmittaa nyt kaikki ja itkettää ja ärsyttää. Ei se kenenkään vika ole, nyt vaan meni vähän huonosti.

[QUOTE="vieras";22312370]Täälläkin mies tuo kaupasta vääriä asioita, tosin johtuu kieli-ongelmista, puhutaan englantia ja suomea yrittää oppia. Eilen soitin sille että menetkö töiden jälkeen kauppaan, tuo juustoa, "cheese"... sitten se tuli kotiin parin mehupurkin kanssa, oli kuullut että sanoin "juice" :([/QUOTE]

Heip, montako vuotta sinun miehesi on ollut vankilassa? Vieläkö on työttömänä ja saa sossusta rahaa tolkuttomasti?