LÄSKIN SULATTAJAT vko 43

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 93,5kg..+3,3kg

Minttu.......160cm......LP 80,6kg.....NYT *UUSI*

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 79,8kg...-700g

Pullunkainen.....169cm......LP 88,0kg.....NYT 70kg..-200g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 81,5kg...

Soulmama.......173cm......LP 78,9kg......NYT 76,8kg...-2,2kg

Versatile.....167cm.....LP 66kg.....NYT 65,8kg...-200g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
No niin, uusi pino tehty! Ei olisi kyllä yhtään huvittanut kirjata tuota painoa, mutta pakko se on, jotta tulee varmasti otettua itseään niskasta kiinni! Tänään vielä viihteelle kaverin kans, mut maanantaina viimeistään aloitan sit kans tiukan kuurin! Tosin sit on viikon päästä taas Halloween-bileet, mut se on vain yksi ilta eikä pilaa mun kuuriani! Sen lupaan teille tässä ja nyt ja voitte sit muistuttaa mua, jos ei ala paino laskea! :D Joulu on mun tavoitteeni, silloin painon pitää alkaa jo kasilla ja mielellään hyvinkin paljon alle tuon 90! :D

En myönnä, että käyn usein vaa'alla, mutta eilen oli eka päivä dieettiä ja tänään jo -1,1kg!!!!! Söin eilen sittenkin ihan punaista lihaa ja tänäänkin pitäisi syödä ja valmiiksi jo oksettaa :( Mut EN luovuta :D

Ja Kyy sit mukaan vaan maanantaina! Kyllä se siitä, kun vaan päättää ottaan itteään niskasta kiinni :)

Mulla on lounastunti menossa ja yäk tätä pinaattia :x
No mutta, kun on lähdetty katsomaan, niin nyt kans katotaan :)
Ja Kyy ilman muuta porukkaan maanantaina... Jaettu tuska on pienempi tuska, eiks niin?

Oikein paljon tsemppiä teille Pullunkainen ja Mörkö tuohon kuuriin! Mä tosiaan aloitan viimeistään maanantaina jonkun kuurin, tuolle en voi ruveta ihan vain siksi etten juo kahvia ollenkaan. Mutta tsemppiä viikonloppuun, palaillaan taas kertomaan kuulumisia kun siltä tuntuu! :D

[QUOTE="Mörkö";22296121]Mulla on lounastunti menossa ja yäk tätä pinaattia :x
No mutta, kun on lähdetty katsomaan, niin nyt kans katotaan :)
Ja Kyy ilman muuta porukkaan maanantaina... Jaettu tuska on pienempi tuska, eiks niin?[/QUOTE]

Se pinaatti meni mulla ihan hyvin alas, mutta ne pihvit!!! Väkisin sain syötyä 200g, 250 ei onnistu millään ja taas tänään pitäis niitä syödä... Yök, yök ja yök! Jos kuitenkin vaan söis kanaa... Mahtaako se pilata koko dieetin? :D Mulla on nyt se asenne kyllä, että mitään en muuttele vaan ne syön mitä sanotaan...

Ja jos itekin yrittäis nyt olla käymättä siellä vaa'alla joka päivä :D Tulis sit (toivottavasti) iloinen yllätys perjantaina...

Kolmas päivä lähti käyntiin! Nälästä en ole kärsinyt yhtään, vaikeinta on ollut se lihojen syönti (en ole pystynyt syömään vaadittua määrää)... Tuntuu, että vähemmällä kärsimällä sitä ois pelkällä paastolla 13 pvää :D

Mites möröllä menee?

Heh, telepatiaa :D
Just tälläsin itteni tähän kysyäkseni Pullunkaisen kuulumiset :laugh:

Mulla on vähän sellanen kumma olo, mut varmaan se johtuu siitä, et päässään kelaa tuota dieettiä/syömisiään vähän väliä. Nälkä ei oo mullakaan tullu ja syömisistä tuo pinaatti oli pahin rasti ylivoimasesti. Eilen iltapäivällä kun nykäsin hirvenlihapihvin, niin tuntu, että sillähän elää ainakin 3 päivää ja kohta pitäs nykästä samanmoinen.

Paljonko sä juot vettä päivässä? Mä oon koittanut ainakin sen 2 litraa juoda eilenkin, mut kyl sitä joutuu oikein kiinnittämään asiaan huomiota, ettei unohtus.

Onneks huomenna pääsee töihin, niin saa muutakin miettimistä, kun ruoka ja syöminen :whistle:

[QUOTE="Mörkö";22301713]Heh, telepatiaa :D
Just tälläsin itteni tähän kysyäkseni Pullunkaisen kuulumiset :laugh:

Mulla on vähän sellanen kumma olo, mut varmaan se johtuu siitä, et päässään kelaa tuota dieettiä/syömisiään vähän väliä. Nälkä ei oo mullakaan tullu ja syömisistä tuo pinaatti oli pahin rasti ylivoimasesti. Eilen iltapäivällä kun nykäsin hirvenlihapihvin, niin tuntu, että sillähän elää ainakin 3 päivää ja kohta pitäs nykästä samanmoinen.

Paljonko sä juot vettä päivässä? Mä oon koittanut ainakin sen 2 litraa juoda eilenkin, mut kyl sitä joutuu oikein kiinnittämään asiaan huomiota, ettei unohtus.

Onneks huomenna pääsee töihin, niin saa muutakin miettimistä, kun ruoka ja syöminen :whistle:[/QUOTE]

Oon juonu tosi paljon. Tossa aamulla vetäisin 1,5 litraa :D Mulla on semmonen n.4dl lasi ja sen vedän 2 krt per ateria plus muut juomiset eli 3-4 litraa taitaa tulla päivässä... Tänä aamuna sai leipää sen järkyttävän pahan kahvin seuraksi ja oli kyllä tosi ihanaa :D

Mitä työtä sä teet? Toivottavasti et hirveän fyysistä, kun mulla meinas taju lähteä eilen lenkillä, vaikka lapsen tahtiin mentiinkin...

Hoitoalalla ja kyllähän siellä väliin vääntämäänkin joutuu, mutta enköhän mä kestä.

Munkin pitäs varmaan juoda vielä enemmän. Mutta kun tuo maha (vaikka iso onkin) vetää vaan rajallisesti. Mitään makeaa tai naposteltavaa ei ole kyllä tehny mieli. Eli kyllä tää johonkin vaikuttaa, korvien väliin, jos ei muualle :)

Vielä Kyylle mulla olis sellanen pyyntö, että voisitko laittaa mun lähtöpainoksi 96.7kg (:ashamed:), kun sellasta laardikasaa mä tosiaan oon lähteny pudottamaan tuossa vajaa vuosi sitten. Jotenkin itseä vaan tsemppais, kun näkis ne kauheat lukemat joka kerta kun tännekin eksyy. Ja samalla sais hyvän mielen siitä, että kaks kymppiä on kohta jo karistettu :wave:

Mä nyt ajattelin, että pysyisin poissa tolta vaa'alta sinne kuurin loppuun asti... Pelkään vaan, että se ei joka päivä näytäkkään vähemmän ja sit mä masennun ja sit se kuuri on siinä :D (en mä mikään luovuttajatyyppi ole, en :D)...

Ja tosi hienosti oot Mörkö saanut pudotettua!

No niin, teillä on alkanu kuuri siellä vaihdilla! Mulla vaaka näytti tänä aamuna 76,8 eli -2,2. Mulla tuo paino tuntuu heittelevän kummallisesti, ainakin menkkojen aikaan. Mä oon keventäjissä ja yritän nyt pysyä tiukasti noissa kalorirajoissa. Iltasyönnin kun sais kuriin, niin se ois jo jotankin... Tsemppiä kuurilaisille!

No niin, teillä on alkanu kuuri siellä vaihdilla! Mulla vaaka näytti tänä aamuna 76,8 eli -2,2. Mulla tuo paino tuntuu heittelevän kummallisesti, ainakin menkkojen aikaan. Mä oon keventäjissä ja yritän nyt pysyä tiukasti noissa kalorirajoissa. Iltasyönnin kun sais kuriin, niin se ois jo jotankin... Tsemppiä kuurilaisille!

Komea viikkopudotus! Iltasyöntiin auttaa parhaiten se, että syö kunnolla pisin päivää... Mä oon aina ollut huono syömään aamulla/päivällä ja se on sit näkynyt järkyttävänä iltasyöpöttelynä. Opettelin sit vaan väkisin syömään enemmän pisin päivää niin ei sit enää iltaisin ollut "nälkä" :)

Mulla oli eilen kauhea päivä! Salaatinlehdet oksetti, pinaatti meinas tulla väkisin ylös (enkä syönyt sitäkään vaadittua määrää sitten) ja kaiken tämän lisäksi meille tuli yllätysvieraita kera pullien ja keksien :( Mä kun just olin kattonut, että tässä ois kaks viikkoa ilman yhtään kissanristiäistä tai pakollista menoa... Noh pystyin kieltäytymään herkuista ja vieraat veivät loput mennessään :)

Eniten mua tässä nyt ahdistaa, kun mun dieetti loppuu keskiviikkona ja seuraavan viikon sisällä siitä on kahdet synttärijuhlat (joista yhdet ryyppymeiningillä eli tarkoittaa KRAPULAA) ja yhdet ristiäiset... Niin ja ukko rakkaani lupasi viedä minut ulos syömään, josko tän 13 pvää nyt kestän :D

Noh kaipa se siitä, motivaatio laihtumiseen on taas ainakin tosi kova :)

Heips vaan kaikille! Aamu alkanut niin kehnosti kuin vain maanantaiaamu voi alkaa! :headwall: Syynä eilinen riita miehen kans. :/ Tänään sit alkaa mun tehokuuri, söin nyt normiaamupalani (eli puuroa ja kiisseliä, yleensä myös raejuustoa, mut se oli tänään loppu), lounaan ajattelin korvata ateriakorvikkeella, päivällisen kans ehkäpä. Iltapalasta en vielä tiedä syönkö jotain pientä vai jääkö väliin. Herkut menee kokonaan pannaan, et niitä en ainakaan syö tän kuurin aikana! Tsemppiä kaikille! Ja Soulmamalle onnea hienosta pudotuksesta! :D

Huomenta!

Musta kahvi meni jo joten kuten alas, mutta lounaaksi olis taas pinaattia...
*täältä puuttuu oksennushymiö edelleen*

Aamulla särki päätä, mutta en nyt tiedä, onko se tätä dieettiä vai jotain ihan muuta. Meni kuitenkin suht' nopsaan ohi. Illaksi oon lähdössä työvuoroon, pitää pakata eväät vissiin useampaan boksiin (listalla kinkkua, kananmunaa ja salaattia)

Voi Kyy :hug: Kurjia nuo (turhat) kinastelut. Tuntuu, että usein riita syntyy jostain ihan älyttömästä pikkujutusta, joka saa sitten megalomaaniset mittasuhteet, ainakin meillä käy monesti niin. Ja mulla on vielä paha tapa vetää jotain vanhoja juttujakin kehiin, kun suutun/loukkaannun. Joskus mies onkin vaan tuumannut, että "no niin, tulihan se koko litania sieltä" ja sit alkaa lähinnä vaan naurattaa. Mutta koittakaa nyt saada välit kuntoon, niin elämä maistuu paremmalta kaikille.

Ei muuta kun tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! Ja tahdonvoimaa!

ps. Joku on ilmeisesti rekisteröitynyt tänne "Mörkö"-nimimerkillä eli mä jouduin vähän tuunaamaan...

Nyt ei suju hyvin :( Eilisestä illasta asti maha ollut kuralla :( Toivottavasti helpottaa tästä ettei tarvitse kuuria jättää kesken... Tänään oli vieläpä hyvä päivä ja kaiken ruuan söin hyvällä ruokahalulla, kun kerrankin sai jotain hyvääkin :D Tää loppuviikko on niiiiiiiiiiiin paljon helpompi kuin se alku pinaatteineen ja lihoineen :D

Mites Mörön vatsa on voinut?

Nyt ei suju hyvin :( Eilisestä illasta asti maha ollut kuralla :( Toivottavasti helpottaa tästä ettei tarvitse kuuria jättää kesken... Tänään oli vieläpä hyvä päivä ja kaiken ruuan söin hyvällä ruokahalulla, kun kerrankin sai jotain hyvääkin :D Tää loppuviikko on niiiiiiiiiiiin paljon helpompi kuin se alku pinaatteineen ja lihoineen :D

Mites Mörön vatsa on voinut?

Huomenta!

Mulla on vähän päinvastoin. Eli jumissa on koko vatsa. Pissillä saa laukata kyllä tuplasti sen, mitä yleensä (johtunee vesitankkauksesta), mutta muuta ei sitten tulekaan :O

Laskeskelin eilen kalorilaskurilla, että kalorit jää n. 1000 kcal miinukselle/päivä mun mitoilla ja kulutuksella. Luulis siis tulostakin tulevan, mutta silti musta tuntuu, etten oo laihtunut yhtään :( Tää tosin on vaan oma tunne, vaakassa oon malttanut olla käymättä kumminkin. Kai mä jotenkin pelkään, että jos nyt kesken viikon punnitsen ja tulos on tyyliin -50g, niin masennun täysin ja kuuri saa jäädä sikseen :ashamed:

Muutenkin musta tuntuu, että nuo -6kg kahdessa viikossa tulokset on mahdollisia vaan niillä, jotka alottaa laihduttamisen tällä kuurilla, ei meikeläisille, jotka on jo tiputettu kiloja jonkun verran (eli ylimääräset nesteet on lähteny aikaa sitten).

Ihan hyvä olo mulla on. Ja ei oo tuottanut hirveitä ongelmia pitää kiinni dieetistä. Pinaattikin uppos eilen jo paljon helpommin kun lauantaina :) Eli periksi en anna!

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22315371:
Huomenta!

Mulla on vähän päinvastoin. Eli jumissa on koko vatsa. Pissillä saa laukata kyllä tuplasti sen, mitä yleensä (johtunee vesitankkauksesta), mutta muuta ei sitten tulekaan :O

Laskeskelin eilen kalorilaskurilla, että kalorit jää n. 1000 kcal miinukselle/päivä mun mitoilla ja kulutuksella. Luulis siis tulostakin tulevan, mutta silti musta tuntuu, etten oo laihtunut yhtään :( Tää tosin on vaan oma tunne, vaakassa oon malttanut olla käymättä kumminkin. Kai mä jotenkin pelkään, että jos nyt kesken viikon punnitsen ja tulos on tyyliin -50g, niin masennun täysin ja kuuri saa jäädä sikseen :ashamed:

Muutenkin musta tuntuu, että nuo -6kg kahdessa viikossa tulokset on mahdollisia vaan niillä, jotka alottaa laihduttamisen tällä kuurilla, ei meikeläisille, jotka on jo tiputettu kiloja jonkun verran (eli ylimääräset nesteet on lähteny aikaa sitten).

Ihan hyvä olo mulla on. Ja ei oo tuottanut hirveitä ongelmia pitää kiinni dieetistä. Pinaattikin uppos eilen jo paljon helpommin kun lauantaina :) Eli periksi en anna!

Noh mä nyt tuun kertomaan, että en ole tohtinut (yllätys!) pysyä poissa siltä vaa'alta ja tänään tulosta oli -2,6kg!!!! 4 pvän jälkeen :) Yleensä ekalla viikolla lähtee ja toisella ei pahemmin, mutta kyllä tää nyt näyttäis siltä, että voisin päästä jopa siihen 4 kiloon, mikä oli mun ihannetulos :)

Mullakin oli se vatsa jumissa aluksi ja tosiaan sit sen kolmannen päivän iltana alkoi ja eilisen päivänkin jatkui... No nyt on ihan ok olo taas :)

Ja nyt tietty kun mä tuun tänne hehkuttaan mun tuloksia, pudotus loppuu siihen :D

Hienosti ootte pitäny dieetistä kiinni! Itse päädyin sit lopulta siihen, et syön normi aamupalani (kaurapuuro, jossa pellavansiemenrouhetta ja vehnäleseitä + raejuustoa ja sokeroimatonta kiisseliä) ja korvaan 1-2 ateriaa päivässä aterian korvikkeilla. :D Tosin eilen meni ihan mönkään kun iski hirveä himo karkkiin ja sipseihin (menkat) ja annoin sit lopulta periksi. Tää meidän tilanne miehen kans verottaa hieman voimia, mut tänään taas uudella innolla ja enempää ei anneta periksi. :D Ajattelin, että kunhan saan viikonloppumenot kuriin niin oon muutaman viikon ihan pelkillä pusseilla vielä tässä ennen joulua. Tavoite olisi päästä tosiaan sinne alle 90kg ennen joulua ja ensi vuoden aikana sit pudottaa loput ylimääräiset, eli päästä alle 60kg:n. Sit oisin tyytyväinen. :D Tsemppiä ihan hirveesti kaikille omaan urakkaansa, kyllä tää tästä lähtee! :D

Eilen illalla tuli ekan kerran huono olo. Töissä oli vähän tiukka vuoro, ei keretty edes vettä juomaan, kun koko ajan piti mennä. Kun tulin kotiin yhdeksän jälkeen, niin tuntui, että nyt loppuu kyllä kyyti :(
Mutta mä join vähän vettä ja menin nukkumaan. Aamulla oli ihan ok olo. Paitsi että oon palellu koko päivän. Mutta sekin johtuu varmaan enemmän säästä, kun laihduttamisesta. Mä en edelleenkään tunne oloani mitenkään kevyeksi/keventyneeksi. Mitähän mä teen väärin? Oon kyl syönyt tarkkaan ohjeiden mukaan, mutta joku mun aineenvaihdunnassa sotii tätä kuuria vastaan. Hengissä kuitenkin, enkä meinaa luovuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MÖRKÖ*;22323099:
Eilen illalla tuli ekan kerran huono olo. Töissä oli vähän tiukka vuoro, ei keretty edes vettä juomaan, kun koko ajan piti mennä. Kun tulin kotiin yhdeksän jälkeen, niin tuntui, että nyt loppuu kyllä kyyti :(
Mutta mä join vähän vettä ja menin nukkumaan. Aamulla oli ihan ok olo. Paitsi että oon palellu koko päivän. Mutta sekin johtuu varmaan enemmän säästä, kun laihduttamisesta. Mä en edelleenkään tunne oloani mitenkään kevyeksi/keventyneeksi. Mitähän mä teen väärin? Oon kyl syönyt tarkkaan ohjeiden mukaan, mutta joku mun aineenvaihdunnassa sotii tätä kuuria vastaan. Hengissä kuitenkin, enkä meinaa luovuttaa.

Mä luin jostain, että jos naisella on menkat alkamassa tai just kohdalla niin tämmöset dieetit ei toimi? Mä nimittäin ihan huomaan itsestäni, että jotain on lähtenyt. Tää on mun neljäs kerta kun tällä dieetillä oon ja olin vähän vastahakoisesti koittamassa, kun kolmannella kerralla muistan, että mitään ei lähtenyt, vaikka kahdella ekalla kerralla joskus aikanaan lähtikin... Niin ja lisään vielä, että eka kerta on ollut 90-luvun puolella, toinen n.2002, kolmannesta en muista tarkalleen, en siis laihduttele tiuhaan tahtiin "ihmedieeteillä" :D

Mulla on kans nyt TOSI vaikeeta :( Mukula sairastui mikä aiheutti sen, että kolmena viimisenä yönä mä oon nukkunut joku pari tuntia ja senkin pätkissä :( Mä alan olla ihan loppu ja finito, tää kolmas yö peräjälkeen oli jo tosi rankka! Seurauksena tästä ruokavaliosta ja unettomuudesta: mä oon TAAS kipeä! Ehdinhän olemaan varmaan vkon terveenä :( Nyt sit aamulla miettisin sotkeeko Finrexin mun kuurin :D

Ja KYY, nyt tsemppiä! Tai sit pistät koko laihdutuksen "hyllylle" siihen asti, että saat muut asiat kuntoon elämässä. Ei ole hyvä pitää liian montaa rautaa tulessa yhtä aikaa tai muuten menee kaikki asiat ketuiksi. Sunkin pitäisi kokeilla jotain kuuria missä on tietyt mitä syödään niin lipsumisia ei ehkä tulisi niin helposti? En tiedä miten sulla :)

Ja KYY, nyt tsemppiä! Tai sit pistät koko laihdutuksen "hyllylle" siihen asti, että saat muut asiat kuntoon elämässä. Ei ole hyvä pitää liian montaa rautaa tulessa yhtä aikaa tai muuten menee kaikki asiat ketuiksi. Sunkin pitäisi kokeilla jotain kuuria missä on tietyt mitä syödään niin lipsumisia ei ehkä tulisi niin helposti? En tiedä miten sulla :)

Kiitos tsempistä! Nyt oon kyllä tiukkana. Ja tosiaan, oon sit oikeinkin tiukalla kuurilla jonkun viikon, kun saan noi viikonloppumenot pois alta. Ei oikein oo järkeä olla tiukka ja sit viikonloppu löysätä ja olla taas tiukka. Menee ihan jojotteluksi. Ja laihista en kyllä voi tauolle laittaa, sillä sit mulle vaan kertyy niitä kiloja. Ja sit urakka on kahta kauheempi! Eli nyt vain sinnillä, kyllä tää tästä. :D

Tsemppiä myös sulle, kipeenä ei oo kiva olla. :/ Itselläkin flunssa päällä, mut jo helpompaan päin menossa. :D Onneksi!

Missäs mun ripuli viipyy??! :D
Söin tänään lounaaksi pihvin, parsakaalin ja salaatin. Eikä se lihakaan tökkinyt yhtään niin paljon kun ekana päivänä. Päivälliseksi on sit sitä kalaa. Eli käänsin päivällisen ja lounaan toisin päin, ihan vaan siksi, että sen älyttömän lihamötikän tuhoaminen vaatii enempi aikaa, kun se 15 min, mikä meillä on töissä mahdollista ruokataukoa pitää. Uskoisin, että kala uppoo nopeemmin.

Mutta se kääntäminenhän on käsittääkseni sallittua? Siis lounaan ja päivällisen vaihto keskenään. Saman aion tehdä perjantaina, koska en viitsi töissä juoda pelkkää vettä. Mä en onneksi ole kipeä, se se tästä vielä puuttuskin...

Mulla ei ole tehokuureista aiempaa kokemusta, joten en voi tietää, miten mun kroppa niihin reagoi. Ja menkatkin on ens viikolla tulossa, eli syytetään sit sitä, jos en hirveästi laihdukaan :whistle:

Yhteistyössä