Mua niin itkettää miten idiootti mies on.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos. Toivottavasti teillä muillakin asiat paranee! :) Tiedän kyllä ettei raivo johda mihinkään, pitää elää viha ohi (mikä alkaa olemaan jo aikalailla käsitelty tunnetila) ja keskustella realistisella tasolla, ehkä hieman pettyneenä ja allapäin, koska sitä minä tulen myös huomenna olemaan, se tehoaa ja mies aina ymmärtää vasta silloin missä on mokannut. Voisin huomenna ottaa kunnon löhinä-suihkuhetken, kihartaa hiukset ja meikata kivasti, käydä kävelyllä metsässä ja ostaa kaupasta jotain kivaa. Kynnet voisin myös pitkästä aikaa lakata ja kuunnella jotain mukavaa musiikkia. Kyllä tämä tästä. :) Huominen on itseni rakastamispäivä. :D Ei nyt SEMMOSEEN ole tarvettaa kuitenkaan. ;D

Mä muuten vielä sanoisin sellaisen vinkin, vaikka kuulostaa itsestään selvältä ehkä, mutta miehet on usein aika yksinkertaisia ja niille pitää vääntää asiat rautalangasta.

Eli kannattaa selvästi sanoa, että tahdot tietää hyvissä ajoin etukäteen jos miehellä on menoa, ainakin päivää ennen niin tiedät varautua. Kerro, että oikeasti on kamalaa kun toinen vaan lähtee yhtäkkiä. Jotkut ei (kuten on tullut huomattua) oikeasti ehkä hoksaa tätä/miten tärkeää se on, ellei asiasta puhu selkokielellä. Voihan tietty olla että ootte jo jutelleet. Me juteltiin vasta kun mua alkoi nyppimään, mies ei ollut oikein ajatellut asiaa mun kannalta...

Alkuperäinen kirjoittaja nukkumaan siitä;22300757:
Ei se päänsärky ainakaan koneella helpotu.

Helpottuu tietenkin, täällä on vertaistukea :) Ei se nyt yksin peiton allakaan helpotu kun pyörittelee asioita yksin oman päänsä sisällä!

Oikein! Anna hetki aikaa itsellesi ja sitten jaksat palata keskustelemaan rauhassa miehesi kanssa. Ihan rauhassa ja fiksusti kerrot, että miten kurjalta susta on tuntunut. Nalkutus ja semmonen ei koskaan tehoa, mutta jos sä saat kerrottua asian niin, että se oikeesti tuntee, että on ollut sulle epäreilu ja pahoittanut sun mielen, niin se voi edes vähän alkaa miettimään asiaa sisällään.

Se on vaan niin jännää, että kun punasta näkyy silmissä niin tavan maalaisjärki-puhe tepsii. :D Nyt alan olemaan oma itseni, eikä mua haittaa yhtään että mies on poissa. Ootte te ihmeellisiä. :) Kyllä uskon että älyää ilmottaa jatkossa kun selvennän asiaa silloin hänelle kun huomenna herää. Paitsi juotujen kaljojen määrä on aina se herkin kohta! Toisaalta mitä sillä on väliä jos räkä on poskella..

kaivaa verta nenästään, ei mitään järkevää sanottavaa (tietää vastauksen kysymyksiin ja jos ei, ei välitä vastauksista). :) provooo.

Ei ole provo, päätä särkee edelleen. Mieli on parempi, kyllä tiedän miten asiat oikeasti on jne. mutta olin ihan raivona kun yhtään mitään ei kuulunut moneen tuntiin. Korjaan, koko iltapäivään. Provoja en ikinä ole kirjoitellut, eikä mieleen tulisi, mutta kiitos kohteliaisuudesta. Olisi aika laimea provon aihe, keksisin paremman jos tarve vaatii. Nyt ukko soittaa, enkä takuulla vastaa. Ha!

Hyvät yöt, poistun näyttämöltä. Laitan valot kiinni ja esitän nukkuvaa niin ei tarvitse kuunnella känniläisen selityksiä. Mikä voisi rasittavampaa olla? Veikkaan että kotiin on tulossa, kylläpä se nyt osaa ilmotella. Huhhuh.

[QUOTE="Lissu";22300849]No siis, miehellä voisi olla huomisaamuna käyttöä niille särkylääkkeille itselläänkin.[/QUOTE]

Ai juu, toi ukkeli koettaa välttää viime pisaraan asti "myrkkyjen" käyttöä, eli en ole varma tarvitseeko hän niitä ollenkaan ;)

[QUOTE="Minä";22300855]Tsemppiä! Ja hyvää yötä..[/QUOTE]

Samoin myös muille. Kauniit unet. :) Kyllä tämä palsta saa tunteet kiehumaan, niin hyvässä kuin pahassakin. Tällä kertaa teistä oli jopa hyötyä eikä pelkkää ilkeilyä. :flower:

[QUOTE="vieras";22300879]hei auttakaa tyhmää mitä tolla "semmosella" nykyään tarkotetaan?[/QUOTE]

Mulla oli todella raivoisa olo, ja ajattelin että purkaminen voisi tepsiä. Siinä hetkessä ei hirveämmin voinut kuvitella että itsensä hemmottelu auttaa. Oli se raivo niin pinnalla. Ei se hemmottely tms. autakaan ellei lepy ennen sitä. Tai oikeastaan rauhoitu. Ei nyt sattunut olemaan ketään muutakaan kenen kanssa jutella, ja olihan täällä kohtatovereitakin.

Yhteistyössä