tästä tulee heti mieleen sellainen tasapainoinen, onnellinen elämä jossa on kaikkea mitä siltä on toivottu. Turkoosi ja violetti tuo mieleen että oot tyytyväinen ja levollinen.Kaikkia värejä.
Oranssi, keltainen, turkoosi ja violetti ehkä painottuen.
rankka menneisyys, onnellinen nykyisyys?Turkoosia, valkoista ja mustaa varmaan löytyisi minun taulustani..
Kuulostaa kauniiltaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22300509:Violettia, sammalenvihreää, tummansinistä, tummanharmaata ja mustaa tällä hetkellä. Huomisen taulu olisi varmasti ihan erilainen.
Tästä tuli mieleen turvallisuus ja vakaus, joukossa ilonpirskahduksia.niin mitä värejä käyttäisit?
Minä käyttäisin paljon vaaleita sävyjä, beigeä ja turkoosia. Siinä olisi myös räiskyvän punaisia pilkahduksia.
Tulkitaan toistemme vastauksia! :flower:
Vihreää, turkoosia, sinistä, oranssianiin mitä värejä käyttäisit?
Minä käyttäisin paljon vaaleita sävyjä, beigeä ja turkoosia. Siinä olisi myös räiskyvän punaisia pilkahduksia.
Tulkitaan toistemme vastauksia! :flower:
mä ite ajattelin niin että nyt on hyvä olla, mut oon valmis sellaiseen tasaiseen arkeen, kohti beigeä. Punaiset pilkut on niitä mun räiskyviä luonteenpiirteitä, vähän lapsenomaisia, joista tuskin pääsen koskaan..Tästä tuli mieleen turvallisuus ja vakaus, joukossa ilonpirskahduksia.