Ketään huijattu ebayssa? Miten saada rahat takaisin? help meee please...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Tässä siis pätkä sähköpstiviestistä, jonka sain muutama tunti sen jälkeen kun olin huutanut ja maksanut tuotteen... Käsitin ainakin että nyt on huijattu, ja pahasti...

"We'd like to let you know that eBay has ended an item you were bidding on for breaching of one or more of our policies. As it's important that eBay maintains member privacy, we can't tell you exactly why the listing was removed.

Any offers or bids placed on this listing are now null and void. If you were the winning bidder, you're no longer obliged to pay for the item"

Jos joku osaisi suomentaa minulle tämän niin olisin hyvin kiitollinen..

Niin ja tosiaan 85€ meni sinne...että voiko niitä saada takaisin, jos nyt on huijauksesta kyse? Paypalin kautta maksoin.. Pari viestiä laitoin sille myyjälle, mutta en ole saanut vastausta :(

oon iha paniikissa, hitto sentään... ja engannin taitokaan ei ole mikään mainio....

Miten siis maksoit tuotteen, tuliko siitä jo lasku ja maksoit eBayn kautta? Sillä tuossa annetaan ymmärtää ennemminkin että se on poistettu kesken huutokaupan.

PayPalissa on maksuturva eli saat kyllä rahasi takaisin.

Onko jotain suomenkielistä paypalin aisakaspalvelua? oon oikeesti todella huono enkussa... :S

Huusin semmoisen ugg kengät, tai siis se ei ollut edes huutokauppa, vaan osta heti. Ja maksoin ne sitten samatein, niin kun teen aina...
Oon kohta vuoden käyttänyt tota ebayta, ja ensimmäinen tämmönen tapaus, vähän ketuttaa... :(

Niin mäkin olen käsittänyt että paypalista pitäisi saada rahat takaisin, mutta miten? :(

Tässä siis pätkä sähköpstiviestistä, jonka sain muutama tunti sen jälkeen kun olin huutanut ja maksanut tuotteen... Käsitin ainakin että nyt on huijattu, ja pahasti...

"We'd like to let you know that eBay has ended an item you were bidding on for breaching of one or more of our policies. As it's important that eBay maintains member privacy, we can't tell you exactly why the listing was removed.

Any offers or bids placed on this listing are now null and void. If you were the winning bidder, you're no longer obliged to pay for the item"

Jos joku osaisi suomentaa minulle tämän niin olisin hyvin kiitollinen..

Niin ja tosiaan 85€ meni sinne...että voiko niitä saada takaisin, jos nyt on huijauksesta kyse? Paypalin kautta maksoin.. Pari viestiä laitoin sille myyjälle, mutta en ole saanut vastausta :(

oon iha paniikissa, hitto sentään... ja engannin taitokaan ei ole mikään mainio....

minulle on tullut tuo viesti aika useasti, mutta tuote on siltikin tullut postista! älä vielä hätäile, odota viikko, jos ei tule, niin ota yhteys myyjään!

Paypaliltahan saa aina rahat takaisin jos ei saakaan tuotetta, parasta asiakaspalvelua mihin olen nettikaupoissa törmännyt kun rahojen palautus hoituu päivässä jos tuotetta ei ole saanut ilmoitetussa ajassa.

Yhteistyössä