aion nyt järkyttää teitä paljastamalla, että tänä iltana perheessämme..

.. oli iltapalana lettuja. taapero heiluu tuossa ilmeisesti hiukan sokerihumalassa, mies lähti maha turvoksissa yövuoroon ja itse jumitan tässä tuntien oloni norsun ahmineeksi booaksi :D ja noiden lettujen ei ollut tarkoitus olla iltapala, mutta turha luulla että tuo tyttö enää puuroa söisi .. meni näet himpun pieleen arvio lettujen täyttävyydestä & sulamisajasta :LOL:

Ei saa puhua letuista, mäkin tahon!! :D

Mulla on taas jokailtaiset iltamässyt, ihana lääkkeen sivuvaikutus ku tuntuu et pakko syödä kokoajan jotai ja tyyliin jatkuvasti oon ruokakaapeilla.. Just söin iltapalaks pizzan.. :snotty:

"Jenis"
Hyi teitä! Ja hyi meitä, meillä syötiin iltapalaksi pizzaa... siinä pestoa, tomaattia ja mozzarellaa, eli pakko olla hyväksi ihmiselle kun on noin värikästä ;) Ja jälkkäriksi Da Capoja ihan siitä ilosta, että joulukonvehdit oli jälleen tulleet kauppaan.

ai
Oho, en ookaan tiennyt, että tossa olisi jotain erityisen pahaa. Meillä on ehkä kerran kuussa lettuja iltapalaksi ja niinä päivinä muuten on vain yksi lämmin ateria ja välipaloja lisäksi, eli ajatellaan, että letut korvaavat nimenomaan sen varsinaisen aterian ja siis iltapala on vähän niinkuin iltapalan ja illallisen välimuoto... Onkohan meidän 2- ja 4-vuotiaat nyt sitten täysin pilalla?

Ja meillä oli tänään kerrankin terveellinen kaurapuuro illallinen kuopuksella (esikoinen on liesussa mummolassa). Minä itse tosin olin siskon kanssa syömässä pizzaa ja jälkkäriksi kakkua ravintolassa :D

Mutta tuo meidän esikoinen on aina ollut ihan mahoton lettujen mussuttaja, joskus oli tapana tehdä välipalaksi lettuja kun oltiin esikoisen kanssa kahden kotona päivät ja mun oli pakko piilottaa osa etuista että mieskin sai niitä ees maistaa kun ipana olis mussuttanut koko satsin naamaansa yhdeltä istumalta :LOL: :snotty:

Yhteistyössä