Mitä mieltä olette tästä tunikasta? Sopisikohan isolle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amanda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitte mietin tätä toppia. Mulla olisi musta neule joka mun mielestä sopisi tuohon päälle vähän jakun tapaan. Noista väreistä ehkä tilaisin kirsikan. Ei aina mustaa ja tuo kolmas väri ei taida sopia mulle.
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35306&productId=277786&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Näyttää sen verran kevyeltä, että vois sopiakin. Yleensä tunikat näyttää ainakin mun päällä (olen myös kookas) ihan joltain äityisvaatteilta... ja kun rinnatkin isot, niin juu... :D

[QUOTE="vieras";22289901]No tunika on tunika, varmaan ihan ok, mutta jos on löllökäsivarret, ne näkyy tosta ikävästi läpi...[/QUOTE]

Tuohon voi laittaa päälle sen saman neuleen mitä ajattelin tuon topin kanssa. Mietin myös sitä, että voisin noita hihoja vähän ommella käsin kiinni niin peittäisi paremmin kuin tuollaiset avonaiset. Kyllä mun käsivarret kestää sen verran, että voivat näkyä tuollaisen kankaan alta. Paljaana en niitä halua esitellä.

[QUOTE="Vieras";22289957]Hyvä teltta. Tunikat viä isontaa ihmistä.[/QUOTE]

Ei välttämättä. Mulla on ainakin tunikoita joissa näytän siltä mitä olen tai jopa vähän hoikemmalta. Pitää katsoa mitä valitsee päälleen. Riippuu niin vaatteen mallista, leikkauksista yms. kenelle se sopii tai ei. Ei voi yksioikoisesti sanoa, että tunika ei sovi isolle naiselle.

Eikä tunika ole muuten välttämättä ole mikään kaunis näky liian laihallakaan.

[QUOTE="vieras";22290016]Aivan ihana tunika,itsekkin olen kookas ja rintava,kokoa 46-48 ja tilaisin heti mutta hinta ihan vähän hiertää.[/QUOTE]

Mulla on ainakin alennuskoodi millä saisi tuon puoleen hintaan.

No, mä luulen, että mun päällä toi näyttäis ihan hirveältä. Poikkileikkaus edessä on yleensä tosi pahan näköinen suurten rintojen kanssa. Lisäksi tuo kaula-aukko näyttää niin suurelta, että tod. näk. Tällaiset tukevammat rintsikat mitä mun tarvii käyttää, vilahtelisivat tuolta esille. Kaupassa jos olisi tangossa, saattaisin hairahtua kokeilemaan, mutta postimyynnistä en ikinä ostais.

[QUOTE="vieras";22290035]Okei,ootko koodin saanut kuinka?
Mun mielestä siis tosi nätti ja voisin itsekkin tosiaan harkita pikkujouluaikaan=)[/QUOTE]

Mulla on tunnukset tuonne sivuille ja sinne tulee aina niitä tarjouskoodeja.

Yhteistyössä