Rakentavaa kritiikkiä tästä taulusta?

  • Viestiketjun aloittaja niin harmaa
  • Ensimmäinen viesti
niin harmaa
Elämäni ensimmäinen joten olkaahan nätisti :D Ja joku kummiski kysyy niin vastaan heti, ettei taulun ole oikeastaan tarkotus esittää mitään :whistle:

katotaan toimiiko linkki

aina ei toimi harmaana :kieh:
 
"minä"
Yläosa liian synkkä minun makuun, ja en pidä tuosta kuparin (vai mikä lie) väristä. Jos se olisi ruskeaa, ja nuo vaaleassa olevat "töhryt" olisivat tummassa, niin voisin tykätäkin.
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";22289205]Täytyypä tehdä, ja voin pyytää tuota kolmasluokkalaistakin tekemään.[/QUOTE]

Tosin ei se ihan reilua ole, pääsette kopioimaan valmiista mallista...
 
e
Musta alue on mun mielest vähän liian yksivärinen, siinä vois olla samantyyppisiä värivaihteluita kuin vaaleallakin alueella ("töhryjä" niin kuin joku yllä nimitti ;)).
Pikkukuvassa häiritsee se, että tuo muistuttaa ihan kissan silmää tms. ja luulin jo, että se yrittää olla esittävä taulu... Isona ei häiritse ollenkaan niin paljon. :) Mutta hiukan liikaa kissan silmän näköä mun mielestä, kun en itse tykkää kissoista. :)
Mutta voisin hyvinkin pitää sisustustauluna tuollaista.
 
so gray
Jos sulla olis "nimeä" taulu olis varmaan ihan myyvää kamaa. Jos olet taas tavallinen tallaaja, et pääse todennäköisesti kovin pitkälle tällä tyylillä. Vaikka ei taulussa mitään vikaa olekkaan. Ihan kiva ja jos tykkää värimaailmasta joka on aika raju, niin vois varmaan seinälleen ottaa. Mutta jos tosissaan mielit alalle, sun pitää pysytyä nimeämään taulu, ja nimi taas antaa taululle jotain elämää. Sainkohan omat ajatukset selkeästi esitettyä...
 
"a p"
[QUOTE="minä";22289200]Yläosa liian synkkä minun makuun, ja en pidä tuosta kuparin (vai mikä lie) väristä. Jos se olisi ruskeaa, ja nuo vaaleassa olevat "töhryt" olisivat tummassa, niin voisin tykätäkin.[/QUOTE]

Tuo kupari on aika tarkkaan harkittu koska se sopii muuten tänne huusholliin. Kulta sen sijaan ehkä mua itteä häiritsee. Ja kieltämättä tuo yläosa kans, en oikeen tiedä mitä sille tekisin :/
 
[QUOTE="vieras";22289161]No tuota... Kuka vaan osaisi tehdä samanlaisen.[/QUOTE]

Voin vakuuttaa, että vaikka juuri minun kuulemma pitäisi osata sukuperintöni velvoittamana maalata/piirtää jne., en todellakaan saisi tuollaista syntymään.

Ja ap, mä pidän tuosta taulusta. Mulle tuli mieleen viimepäivien kohu mediassa ja muualla ja ajatus siitä, että asiat eivät ole niin musta-valkoisia kuin miltä näyttää. Tulee rauhallinen olo. Toisaalta näen taulussa vaaran tunteen, kuin kissan (?) silmän.
 
"a p"
Jos sulla olis "nimeä" taulu olis varmaan ihan myyvää kamaa. Jos olet taas tavallinen tallaaja, et pääse todennäköisesti kovin pitkälle tällä tyylillä. Vaikka ei taulussa mitään vikaa olekkaan. Ihan kiva ja jos tykkää värimaailmasta joka on aika raju, niin vois varmaan seinälleen ottaa. Mutta jos tosissaan mielit alalle, sun pitää pysytyä nimeämään taulu, ja nimi taas antaa taululle jotain elämää. Sainkohan omat ajatukset selkeästi esitettyä...
Eiiiiiih, ei ei ei ei ei , en alalle mieti en hetkeäkään. Tarkotus oli tehdä yks ja ainoa taulu joka sopis meidän omaan kotiin. Sen jälkeen todennäköisesti luovutan maalit lapsille ;)
 
"minä"
[QUOTE="a p";22289234]Tuo kupari on aika tarkkaan harkittu koska se sopii muuten tänne huusholliin. Kulta sen sijaan ehkä mua itteä häiritsee. Ja kieltämättä tuo yläosa kans, en oikeen tiedä mitä sille tekisin :/[/QUOTE]

Eli kulta oli siis se jota minä sanoin kupariksi, sitä kiiltävää taulussa, jotenkin ei sovi muuhun taulun tyyliin. En kyllä osaa ehdottaa, mitä yläosalle voisi tehdä.
 
"terppa"
Tuo musta viiva kuvaa viivaa raskaustestissä ja valkoinen on munasolu. Alhaalla on valkoista, eli iloa ja valoa, mutta ylhäällä on pimeys, joka kuvastaa pelkoa tulevan lapsen terveydestä ja tulevaisuudesta. Toisaalta kuvassa on myös naisen sukupuolielin - sykkivä ja elävä.
 
Kissan silmä tuli aivan ensimmäisenä mieleen.
Kiva, ja jos näkis livenä olis varmaan paremman näköinen, oletuksena tietenkin että sopii sisustukseen :) ei mun mielestä paha ollenkaan noin niinkun ensimmäiseksi työksi.
Mutta toisaalta, tuo yläosa on vähän, hmmm.. tylsä tai jotain, ehkä liikaa mustaa.
 
so gray
Okei, ei siis korkeampia tavotteita :) Yläosa on synkkä koita saada sinne valoa. Minua häiritsee myös oikean reunan raja mustan ja vaalean välillä, liian kulmikas. Kyllä siitä hyvä tulee. Mutta älä oikeastaan kuuntele muiden mielipiteitä. Se on sinun työ ja sinä osaat sen tehdä valmiiksi ja siitä tulee juuri sopiva teidän kotiin!!
 

Yhteistyössä