Mikä viiraus se on, että kaulahuivi puetaan takin kauluksen päälle eikä alle? Lapsillekin???

• Viestiketjun aloittaja entajuu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="huoh";22287804]Minä hirtyn jos se kaulahuivikin pitää survoa siitä ahtaasta takinkauluksesta sisään.[/QUOTE]

Lapselle taas on suorastaan vaarallista pukea kaulaan mitään vapaasti roikkuvaa, joka voi tarttua esim. kiipeilytelineisiin.

"hmm"
Lapsella on aina huvi haalarin sisällä. Minun huivit taas on yleensä sitä koko luokkaa, että takin päällä pidän ja hyvin lämmittää (en harrasta koristehuiveja).

shed
Itseasiassa mun mielestä tuntuu lämpimämmältä jos huivi on kauluksen päällä. Mulla on kaikissa takeissa huppu jotenkin kyllä se kummasti lämmittää kun huppu nousee samalla niskan taakse paremmin. En kiellä ettei se olis myös ulkonäköseikka, kyllä mun mielestä kiva iso huivi saa näkyä. Ap sai tuon ulkonäköpuolen kuulostamaan jotenkin rikolliselta. Kyllä mua kiinnostaa miltä mun ulkovaatteet (jopa) näyttää :D

No, mun talvitakkini kaula-aukko on sen verran kapea ettei toivoakaan saada tungettua kaulahuivia sinne alle jos mielii laittaa vetoketjun ylös asti kiinni, ei auta vaikka kuinka asettelee huivin nätisti ennen takin laittamista, se ei vaan kertakaikkiaan mahdu. enemän mulla siis kaulahuivi lämmittää kun laittaa sen siihen takin ulkopuolelle, mielelään vielä niin että menee hupun alta jolloin tavallaan tilkitsee sen vähän aukon kohdan joka kaula-aukon kohtaan jää.

Yhteistyössä