A
aluperäinen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja j¨;22285101:peesi PROVOOOOOOOO
Just! Voitteko mennä pois ketkä ette oikeesti auta asiaa yhtään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja j¨;22285101:peesi PROVOOOOOOOO
Alkuperäinen kirjoittaja vielä..;22285106:Niin mutta huutakoo lapsesi 24/7, vai koska ja minkä yhteydessä? Nyt menet bussilla, taxilla tai autolla sinne lääkäriin! Tai tilaa vaikka ambulanssi mutta ei tuo normaalia ole. Nyt niskasta kii itteensä ja hoitoa lapselle!
Muka ja muka. Ei sitä todellakaan oo kaikilla tuota luottokorttia. Jos mun äijäni ois kaukana autolla ja minä pulassa ni eipä ois sitä korttia. Jotenki muute täytys keksiä kyyti.
Alkuperäinen kirjoittaja aluperäinen;22285112:Just! Voitteko mennä pois ketkä ette oikeesti auta asiaa yhtään!
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22285141:Kiitos, näin on just meillä tällä hetkellä.
Missä yhteydessä lapsi itkee? Mitä maitoja olet kokeillut lapselle, kuinka usein syö? Auttaako mikään asento lastasi? Oletko itse hermostunut kun lapsesi huutaa?
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22285175:1.Maidon syönnin jälkeen itkee ja tietty kun herää koska on nälkä.
2.Nan-jauhe sekä tetra nan. Nyt Nutrilon Soija, ainiin Tutteli 1 tetran verran kun oli pieni pakko kun oli muu maito loppu. Lisään vielä että pulautteli noista naneista ja tuttelista suorana yrjönä ja kaaressa kaiken ulos.
3. Syö välillä parin, välillä neljänkin tunnin välein. Menen lapsentahtisesti tässä asiassa.
4.En koskaan, Koskaan menetä hermoja tai ole hermoissani kun olen pienen lähellä, vaikka kuin väsyttäisi!
Alkuperäinen kirjoittaja vielä..;22285161:Koita laittaa lapsesi selinmaakuulle ja jaloista kiinni ja pumppaat jalkoja koukussa vatsanpäälle ja suoraksi, jos lapsella paljon ilmaa vatsalla pääsevät näin pois. Pientä hyssytys liikettä. Mutta muista että jos/kun olet itse hermostunut huudosta,väsymyksestä mistä vain niin lapsi on kuin peili ja toimii kuten sinä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22285175:1.Maidon syönnin jälkeen itkee ja tietty kun herää koska on nälkä.
2.Nan-jauhe sekä tetra nan. Nyt Nutrilon Soija, ainiin Tutteli 1 tetran verran kun oli pieni pakko kun oli muu maito loppu. Lisään vielä että pulautteli noista naneista ja tuttelista suorana yrjönä ja kaaressa kaiken ulos.
3. Syö välillä parin, välillä neljänkin tunnin välein. Menen lapsentahtisesti tässä asiassa.
4.En koskaan, Koskaan menetä hermoja tai ole hermoissani kun olen pienen lähellä, vaikka kuin väsyttäisi!
hei kuule, jos sulla ei oikeasti ole keinoa päästä sieltä kotoa lääkäriin, niin soita ambulanssi. Kerro noista lapsen hengitysvaikeuksista ja jatkuvasta huudosta ja kankeudesta, ja siitä että sulla ei ole rahaa taksiin, kyllä he auttavat. Tai olisiko ketään naapuria / kaveria tms joka voisi teidät kyyditä lääkäriin? Tuo tilannehan on ihan hirveä, sun on pakko saada apua nyt heti.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 äippä;22285232:Voi herran jumala,,, vaikken jumalaan uskokkaan. Kuitenkin lapsellasi NOIN selvät maitoallergiaoireet, että oksentaa kaiken kaaressa ulos ja sinä menet antamaan sitä????? Anna herranjumala vaikka vettä jos soijamaitoa ei ole =( ÄLÄ NYT missään nimessä anna maitokorviketta... Missäpäin asutte? Jos vaikka samassa paikassa niin voisin jelppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22285221:Tätä oon tehny joka päivä syönnin jälkeen. Oli vissiin eka keino minkä keksin tehä kun muistin esikoisesta että pierut tuli ulos tällä tavalla. Mutta tää pikkunen on jalat jäykkänä kun huutaa joten en voi pumppaa kun pistää vastaan jatkuvasti. Jalat on siis kun tikut! Pari krt oon onnistunut mutta eipä oo oikeen auttanut.