....
no piti salasuhdeta mun selän takana MUN miehen kans.oltiin siis asumus erossa mutta joka pvä nähtiin ja oltiin myös sängyssäkin..meni luotto iäksi kumpaankin.
no eiköhän siinä molemmat jouda ystävälistalta pois, miehen kanssa joutuu ehkä vielä tekemisissä olemaan, jos on yhteisiä lapsia.Kavereiden vika jos oma ukko pelehtii niiden kanssa? Toki, mutta onhan noi teidän ukotkin aika uskomattomia valintoja.
Mulla taas on käynyt vähän päin vastoin. Ystävä oli henkisesti heikoilla, ja niin täynnä vihaa ja katkeruutta kaikkea ja kaikkia kohtaan. Minusta tuli pelkkä sylkykuppi, kaikki paska ja katkeruus olisi pitänyt ottaa koko ajan vastaan, sain täyttä haistattelua päin naamaa jos yritin auttaa ja ehdottaa vaikka ammattiapua. Kun sanoin, että en enää jaksa sitä että minulle soitetaan monta kertaa päivässä ja uhkaillaan itsemurhalla ja kaikki on paskaa, mutta haukutaan v*ttumaiseksi ihmiseksi jos yritän ohjata saamaan ammattiapua. Kuulin olevani täysin paska ja huono ihminen. Siihen jäi mun osalta se ystävyys.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22277176:Kääntänyt selkänsä kun toinen on ollut henkisesti heikoilla.