Paskamaisin temppu, mitä "ystäväsi" on sulle tehnyt

• Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti
ystävyys
Kavereiden vika jos oma ukko pelehtii niiden kanssa? Toki, mutta onhan noi teidän ukotkin aika uskomattomia valintoja.
no eiköhän siinä molemmat jouda ystävälistalta pois, miehen kanssa joutuu ehkä vielä tekemisissä olemaan, jos on yhteisiä lapsia.

ystävä on kuitenkin aina ystävä, heiltä odotetaan jossain määrin enemmän kuin puolisoilta, ystävä yleensä tietää toisesta kaiken, itse en olisi missään tekemisissä sellaisen ystävän kanssa, joka menisi sänkyyn mieheni kanssa, mieskin toki joutuisi pellolle, mutta ystävältä tuollainen teko on aivan anteeksiantamatonta

itsekkin huono ystävä
En itsekkään aina ole ollut se paras ystävä... Yhden ystäväni jätin yksin vieraan miehen kanssa hotellihuoneeseen jossa olimme olleet kolmisin jatkoilla. Ystäväni sammui ja mä häivyin paikalta. Asia vaivaa minua edelleen vaikka olemmekin hyviä ystäviä kaikesta huolimatta.

Yhden ystäväni poikaystävää kävin kiksauttamassa, koskaan en sitä ystävälleni myöntänyt. Häpeän tätäkin ihan hirveästi. Pönkitin omaa huono itsetuntoani hieman kummallisilla keinoilla.

No kyllä mullekkin sitten on sattunut ja yksi ex-ystäväni pisti elämäni sekaisin moneksi vuodeksi käyttäen minun tietojani tilatessaan vaikka mitä ja mistä. Varasti kalliita korujani (joilla myös tunne arvoa) En koskaan saanut takaisin. Lisäksi teki vielä jotain josta en halua puhua.

"keltainen"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22277176:
Kääntänyt selkänsä kun toinen on ollut henkisesti heikoilla.
Mulla taas on käynyt vähän päin vastoin. Ystävä oli henkisesti heikoilla, ja niin täynnä vihaa ja katkeruutta kaikkea ja kaikkia kohtaan. Minusta tuli pelkkä sylkykuppi, kaikki paska ja katkeruus olisi pitänyt ottaa koko ajan vastaan, sain täyttä haistattelua päin naamaa jos yritin auttaa ja ehdottaa vaikka ammattiapua. Kun sanoin, että en enää jaksa sitä että minulle soitetaan monta kertaa päivässä ja uhkaillaan itsemurhalla ja kaikki on paskaa, mutta haukutaan v*ttumaiseksi ihmiseksi jos yritän ohjata saamaan ammattiapua. Kuulin olevani täysin paska ja huono ihminen. Siihen jäi mun osalta se ystävyys.

"tyhjä"
Paras ystävä on kännissä tehnyt useammankin paskan tempun. Ihme että me ollaan vielä ystäviä. Tai en mä tiedä ollaanko. En mä häneen enää luota. Hän ei sitä tajua, ollenkaan siis, ei tule mieleenkään hänellä että luottamus on mennyt kun mm jättää ystävän yksin keskelle vierasta kaupunkia ilman yösijaa, koska itseä alkoi panettaa ja omaan kotiin tuli vietyä joku hoito. Eikä todellakaan kysynyt, että mihin pääsin yöksi ja miten. Reilu peli.

Yhteistyössä