Mitä muita syitä kuin raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siihen mun on tosi vaikea uskoa, sillä syön pillereitä. Otan aamuisin aina suurinpiirtein samaan aikaan.
Menkat on tulleet, ainoa mikä voisi olla outoa niin kahdet vikat olleet jotenkin niukempia ja kestäneet vähemmän aikaa kuin yleensä. Mutta onko tuokaan nyt mikään "oire".

Mulle tullut kolmisen kiloa painoa/turvotusta - mitä lie tässä ihan lähiakoina. Mun vatsa on ihan turvokissa ja tuntuu kun se olis koko aika jotenkin "täynnä".. vaikee selittää sitä..

Turvotus heti aamusta mikä ollut vain kahdessa raskaudessa.
Pahantuulisuus/äkäisyys.
Sekä karsee väsymys.

Mut mitä muuta tää voisi olla kuin raskaus?

Mulla tähän saakka pillerit olleet varma ehkäisykeino.

Ja menisin ja ostasin testin jos pääsisin mutten pääse :(

[QUOTE="Lila";22279191]Onhan sulla ollut aikaa ostaa testejä... jos siis olisit halunnut[/QUOTE]

Niinkun missä välissä? Ihan huvikseen vaikkapa kuukaus takaperin? Syystä että?
Nyt olen alkanut tätä vasta miettiä ihan parin päivän sisään. Ja ei, en ole päässyt tässä lasten kaa mihinkään.

Niinkun missä välissä? Ihan huvikseen vaikkapa kuukaus takaperin? Syystä että?
Nyt olen alkanut tätä vasta miettiä ihan parin päivän sisään. Ja ei, en ole päässyt tässä lasten kaa mihinkään.

Niitä saa tilattua netistäkin. Jos tilaa ennen klo 12, tulee seuraavana päivänä kotiin. :laugh:

Sinunlaisillasi kyselijöillä on aina hyvät selitykset, mutta ei koskaan raskaustestejä.

[QUOTE="Lila";22279219]Niitä saa tilattua netistäkin. Jos tilaa ennen klo 12, tulee seuraavana päivänä kotiin. :laugh:

Sinunlaisillasi kyselijöillä on aina hyvät selitykset, mutta ei koskaan raskaustestejä.[/QUOTE]

:D Anteeksi? Minunlaisillani? Tunnetko minut hyvinkin?

Ja sori vaan jos en oo niin nörtti tilaisin jopa testit netistä. Mulla ei oo käynyt edes mielessä moinen.

Mikähän suakin oikein riepoo?

[QUOTE="Lila";22279295]Osaathan tännekin kirjoittaa ja vinkua. Huomattavasti helpompaa on ostaa r-testit netistä. Raskauskeiju.fi esim. on osoite. :laugh:[/QUOTE]

Sun kaltaiset ihmiset käy sääliksi.
Oma elämä niin retuperällä ja surkeaa et sit puretaan se netissä tuntemattomiin.

Mikäs siinä. Mutta apua voi aina hakea. *hali*

Yhteistyössä