Jos itse eroaisin niin erottaisin myös alaikäiset lapseni joilla ei iän puolesta olisi vielä kantaa asiaan.
Minun lapseni olivat siinä vaiheessa jo koululaisia, en tahtonut toistamiseen päättää tässä asiassa heidän puolestaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos itse eroaisin niin erottaisin myös alaikäiset lapseni joilla ei iän puolesta olisi vielä kantaa asiaan.
Tämä keskustelu kuvaa hyvin sitä, miten paljon nämä kirkkoon kuuluvat tekopyhät tietävät oman pyhän kirjansa sisällöstä!Eivät paljoakaan... (Vinkki: Matt. 11:25-30)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22272506:Moni maksaa kirkollisveroa eikä käytä itse kirkon palveluita. Mä makselin kirkollisveroa miltei neljännesvuosisadan ja edelleen joudun yrittäjänä rahoittamaan kirkon toimintaa, joten mun kirkolle maksamillani rahoilla aika moni kirkkoon kuulumaton voi käydä joulukirkossaAinakin ap:lle annan luvan käydä kirkossa mun piikkiiini.
Ei missään kai kielletä, mutta onhan se vähän kuin jos kävisi katsomassa leffan maksamatta lippua. Raamatussa taidetaan sanoa jotain lähimmäisen omaisuuden himoitsemisesta.
En minä katso olevani kristitty, mutta jokaisen pitäisi silti jaksamisensa mukaan ns. kantaa kortensa kekoon niitten asioitten osalta, joissa on mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja höps;22276033:Ainakin itse kun erosin kirkosta, niin tuli kotiin sellainen kirje jossa erikseen sanottiin, että kirkko on avoin kaikille, vaikka en siihen enää kuulukaan. Jumalanpalveluksiin saa osallistua. Ehtoollisesta siinä muistaakseni luki, että se on vain kirkon jäsenille.
Tämä keskustelu kuvaa hyvin sitä, miten paljon nämä kirkkoon kuuluvat tekopyhät tietävät oman pyhän kirjansa sisällöstä!Eivät paljoakaan... (Vinkki: Matt. 11:25-30)
Alkuperäinen kirjoittaja höps;22276060:Kirkko lähettää siis moraalittomia kirjeitä![]()
Rahaa Raamatun välistä en vielä ole löytänyt eikä sitä taivaastakaan ole satanut, vai meinaatko että kirkon jäsenten kuuluukin maksaa veroina toisten joskus parempituloisten palveluista.