Onko jollain korttiosto veloitettu kahteen kertaan?

• Viestiketjun aloittaja tw
  • Ensimmäinen viesti
tw
Mä huomasin nyt, että mulla on tililtä veloitettu perjantainen kauppalasku. Silti samainen summa on vielä katevarauksissakin, samaan paikkaan.. :O Enkä ole kaupassa perjantain jälkeen käynyt. Pankissa ei osattu vielä sanoa, että onko se summa menossa maksuun toiseenkin kertaan :/ Siis on se kuitenkin mun tililtä jo pois :( En mä tajua, mut vituttaa kun pienistä rahoista tollai häipyy :(

Rasittavaaa
Viime talvena lähi Siwa laskutti useita ostoja kahteen kertaan... oli joku laajempi ongelma heillä ja korjasivat asian parissa päivässä, kun laitoin viestiä sinne.

Sä saat sen takaisin kyllä jos käy niin että on veloitettu kaksi kertaa sama summa. Koneet sekoilee joskus sille ei myyjäkään voi mitään.
Näitäkin on että jos myyjä sen huomaa osto tilanteessa niin sen pystyy joissakin tapauksissa heti peruttamaan ja sitten on näitä kun ei olla varmoja niin sitten on sovittu että seutaa tiliään ja jos on lähtenyt kaksi kertaa niin saa rahansa takaisin.

"nih"
Mulle on käynyt useasti noin kun kaupat höylää niitä kortteja. Yhteys myös kauppaan ja kerrot kuinka on käynyt. minä ainakin olen rahat saanut takaisin tai siis pankista ovat kaupan luvalla toisen oston poistaneet.

tw
Sä saat sen takaisin kyllä jos käy niin että on veloitettu kaksi kertaa sama summa. Koneet sekoilee joskus sille ei myyjäkään voi mitään.
Näitäkin on että jos myyjä sen huomaa osto tilanteessa niin sen pystyy joissakin tapauksissa heti peruttamaan ja sitten on näitä kun ei olla varmoja niin sitten on sovittu että seutaa tiliään ja jos on lähtenyt kaksi kertaa niin saa rahansa takaisin.
Joo pankissa mulle sanottiin, et seuraa tilannetta. Mut siis pankistako mä sen sit takasin saan vai sieltä kaupasta??

Mulla kävi just pari viikkoa sitten Prismassa noin, et tilille ilmestyi katevaraus kahteen kertaan. Muutaman päivän jälkeen toinen muuttui veloitetuksi ja toinen jäi varaukseksi. Otin yhteyttä Sampoon ja sieltä kerrottiin, et tarpeeton katevaraus häviää automaattisesti 21(!!)pvn kuluessa, mutta poistivat sen sieltä heti, kun otin yhteyttä.

Yhteistyössä