Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22254034:laita semmonen kuva missä et pyyhi nenää hihaan![]()
mua saakin ärsyttää kauan ennenkuin avaan sanaisen arkkuni, mä olen tasan kerran antanut potut pottuina takaisin täällä ja siitä tulikin sellainen kesto-ilkeilijän maine ja muutaman kerran kun olen jotakuta puolustanut täällä niin olen kyllä saattanut sanoa aika kipakastikin...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22254041:onko toi räkänokka joku palstan tietämä totuus, jos ei ole niin mä en usko![]()
en osaa opettaa, mutta huono muisti näköjään auttaa![]()
kun aloin oikein miettimään niin onhan mua joskus täällä solvattu kovastikin mm sikainfluenssarokotusten aikaan kun kehotin, että olkaa ottamatta ja puhuin kovasti rokotetta vastaan. en muista enää miksi kaikeksi kutsuttiin. aahahahha, tietenkään en muista, olinhan unohtanut jo tänkinpäiväiset homottelut
ehkä mun kohdalla on kyseessä se, että on välitä mitä muut on musta mieltä. sellaista vahvuutta, joka on tullut elämän mukana
heivaan sitä sulle tiiru nyt, toivottavasti saat kiinni ja et enää epäile itseäsi. se on varmasti niin, että niillä mollaajilla on paha olla jostain syystä. ihminen jolla on hyvä olla ja terve itsetunto ei koe tarvetta toisten alentamiseen.
Juu en siis mitään suuria epävarmuuksia ole ottanu mutta joskus joissain asioissa on tullut epäiltyä... typerää, tiedän
Niin ja anna mä arvaan, sua sanottiin muun muassa lapses pahoinpitelijäksi tai murhaajaksi tms kuten nyt taas sanotaan niitä jotka otti sen rokotteen, narkolepiakohun takia..kaunis piiri![]()
Mua ei ole koskaan homoteltu täällä, kun mä olen ihan julkisesti sanonut, että olen lesbo
Kaikilla nettipalstoilla, joissa voi olla nimettömänä, on niitä, jotka aukovat päätä ja haukkuvat muita. Se on tutkittu juttu. Pitäis vaan osata olla välittämättä. Mä välttelen sellaisten ketjujen lukemista, joista tiedän pahoittavani mieleni.
Mua ei ole koskaan homoteltu täällä, kun mä olen ihan julkisesti sanonut, että olen lesbo
Kaikilla nettipalstoilla, joissa voi olla nimettömänä, on niitä, jotka aukovat päätä ja haukkuvat muita. Se on tutkittu juttu. Pitäis vaan osata olla välittämättä. Mä välttelen sellaisten ketjujen lukemista, joista tiedän pahoittavani mieleni.
oonkohan jotenkin outo kun nää nettijutut/haukkumiset ei "yllä" muhun. en ole ikinä pahoittanut mieltäni, eräällä toisella palstalla mua haukkui yksi nimimerkki (tietenkin harmaana) kovastikin, mutta ei se tuntunut missään. palstaa kyllä vaihdoin, koska en jaksanut enää siellä keskustella kun ei siitä tullut mitään sen yhden häirikön takia.
mut joo, tänään on homoteltu kovasti. homomamma homomamma homomamma. onkohan se ihan uusi luokitus![]()
Et ole outo, tohan on tosi hyvä! Hyvällä tavalla outo jos olet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22254084:ihan hyvä kuva nyt, mutta et sä ihan noin nuori ole kuitenkaan![]()