Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No määää B)
tuli mieleen vitsi.
lampaat seiso niityllä ja yks kysy" kuka tääl on kipee" vastaus oli: MÄÄÄÄÄÄ
sit se kysy"mikä sul on kipee?" vastaus: BÄÄÄÄÄÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No määää B)
tuli mieleen vitsi.
lampaat seiso niityllä ja yks kysy" kuka tääl on kipee" vastaus oli: MÄÄÄÄÄÄ
sit se kysy"mikä sul on kipee?" vastaus: BÄÄÄÄÄÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mistä moinen ilme :/ ?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Noh, jos saan avautua niin painajaiset vaivaa, ei pysty edelleenkään nukkumaan, juon vaan ja vedän vaikka mitä, töihin pitäis selvitä tältä reilun puolen vuoden saikulta ens perjantaina, sekoan, jos totta puhutaan, tosin ihan muista syistä ko työasioista, elämä potkii ja kaikki menee päin vittua, mutta siihenki tottuu, paitti jos aina vaan menee huonommin ja huonommin ja sitä joutuu päivä päivältä syvemmälle eikä jaksa mittään... Onneksi on tuo mies joka jaksaa vaan seisoa tukena, mut ei sekään ihmeisiin pysty... Nytki on töissä ja mie täällä mietin synkkiä ajatuksiani, kuten aina... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Noh, jos saan avautua niin painajaiset vaivaa, ei pysty edelleenkään nukkumaan, juon vaan ja vedän vaikka mitä, töihin pitäis selvitä tältä reilun puolen vuoden saikulta ens perjantaina, sekoan, jos totta puhutaan, tosin ihan muista syistä ko työasioista, elämä potkii ja kaikki menee päin vittua, mutta siihenki tottuu, paitti jos aina vaan menee huonommin ja huonommin ja sitä joutuu päivä päivältä syvemmälle eikä jaksa mittään... Onneksi on tuo mies joka jaksaa vaan seisoa tukena, mut ei sekään ihmeisiin pysty... Nytki on töissä ja mie täällä mietin synkkiä ajatuksiani, kuten aina... :kieh:
Miä äsken lueskelin siun yyveetä-sinä iltana läksin sinne sairaalaan just
:hug:
Mee hakee lisää sairaslomaa-eikai meitä kahjoja voi mihiskää töihin laittaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No mulla terapeutti meinaski että lissää saikkua mut mie mietin että oisko jo järkevää saaha taas jottain tolkkua tähän elämään, edes arkipäiville joku rytmi vaikka sitte illat tissuttelisinki ja viikonloput vetäisin kunnolla päin helvettiä kuten ennen marraskuuta... Mut ko se sano että pitäis EKA oppia elämään normaaliarkea tylsyyksineen päivineen ja sitte mennä töihin... Ei voi tietää... Mulle on sattunu ja tapahtunu niin paljon tässä vuoden aikana ja ne asiat vaivaa unissa ja valveilla, ja nyt ko se terapeutti on alkanu kaivamaan minusta sellasia muistoja esille jotka oon torjunu kokonaan niin tekis mieli painua sinne suljetulle ihan vapaaehtosesti... Oon vaaraksi sekä itellein että muille, siinä on jo syytä kuulema kohta jonkulaiseen pakkohoitoon. Mut se ois sama ko tappais ittensä, oon sen mukaan erittäin vaikea ja haastava tapaus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No mulla terapeutti meinaski että lissää saikkua mut mie mietin että oisko jo järkevää saaha taas jottain tolkkua tähän elämään, edes arkipäiville joku rytmi vaikka sitte illat tissuttelisinki ja viikonloput vetäisin kunnolla päin helvettiä kuten ennen marraskuuta... Mut ko se sano että pitäis EKA oppia elämään normaaliarkea tylsyyksineen päivineen ja sitte mennä töihin... Ei voi tietää... Mulle on sattunu ja tapahtunu niin paljon tässä vuoden aikana ja ne asiat vaivaa unissa ja valveilla, ja nyt ko se terapeutti on alkanu kaivamaan minusta sellasia muistoja esille jotka oon torjunu kokonaan niin tekis mieli painua sinne suljetulle ihan vapaaehtosesti... Oon vaaraksi sekä itellein että muille, siinä on jo syytä kuulema kohta jonkulaiseen pakkohoitoon. Mut se ois sama ko tappais ittensä, oon sen mukaan erittäin vaikea ja haastava tapaus.![]()
Mulla on vasta terapia edessä, kognitiivinen sellainen
Parin viikon päästä alotan ja on varmaan ratkiriemukasta, kun alkaa tuo menneiden kaivelu:xmas:
Miä en sentään oo vaaraks ku itelleni ja ihan sovinnolla sinne hoitoon meninkin
Sekin on jo riittävä peruste pakkohoitoon-nimimerkillä kokemusta löytyy
Onks sulla mitään hauskaa diagnoosia?
Miäkun oon rajatilapersoona, niin sellaset on kuulema hyvin haastavia tapauksia![]()