Ketäs vielä paikalla?

Joo pysyttelin ihan tietoisesti pari viikkoa(?) poissa täältä kun alkoi vähän liian kovaa jurppia joidenkin henkilökohtaiset hyökkäykset. Ja tänä yönä onkin sitten valvottu vuoronperään huutavien muksujen kanssa joten ei ole ollut parempaakaan tekemistä kuin roikkua täällä.. Täällä on vain ihanien ihmisten seassa niin kamalan katkeria ja vihamielisiä ihmisiä että alkaa pidemmän päälle oikeasti yököttää :(

Kestin vauvalla vuoden ja kilahdin lopullisesti niihin ihmisiin, tulin about vuosi sitten tänne ja nyt alkaa taas tuntua siltä että AAAARGH välillä tekisi mieli tulla näytön läpi idioottien koteihin.
Ja nyt parin viikon aikana olen saanut kuulla olevani huora, huomionhakuinen, hylkääjä-äiti, tyhmä, avuton ja pätijä joten vettä myllyyn vaan... Mitä tahansa kertoo tehneensä niin väärinhän sitä tekee ja se palstan suosittu harrastus eli toisen äitiyden lyttääminen kyllä kieltämättä tuntuu välillä pahalta vaikkei sitä henk koht pitäisi ehkä ottaa.

Täällä on ihania palstalaisia ja sitten on vaan niin piiiiiiiip ihmisiä että haluan pois, miten se voi kuitenkin olla vaikeeta? :D Palstariippuvuusko? :D :D

t.tiiru

[QUOTE="tiiru";22253960]Kestin vauvalla vuoden ja kilahdin lopullisesti niihin ihmisiin, tulin about vuosi sitten tänne ja nyt alkaa taas tuntua siltä että AAAARGH välillä tekisi mieli tulla näytön läpi idioottien koteihin.
Ja nyt parin viikon aikana olen saanut kuulla olevani huora, huomionhakuinen, hylkääjä-äiti, tyhmä, avuton ja pätijä joten vettä myllyyn vaan... Mitä tahansa kertoo tehneensä niin väärinhän sitä tekee ja se palstan suosittu harrastus eli toisen äitiyden lyttääminen kyllä kieltämättä tuntuu välillä pahalta vaikkei sitä henk koht pitäisi ehkä ottaa.

Täällä on ihania palstalaisia ja sitten on vaan niin piiiiiiiip ihmisiä että haluan pois, miten se voi kuitenkin olla vaikeeta? :D Palstariippuvuusko? :D :D

t.tiiru[/QUOTE]

tosi kurjaa luettavaa.

ihme kyllä olen säästynyt hyökkäyksiltä, taidan olla niin huomaamaton, että saan olla rauhassa. mun mielipiteet on kuitenkin hyvin vahvat ja niitä kyllä puolustan tiukkasanaisesti mutta ei ole kukaan muuten kimppuun hyökännyt.

toivon sullekin rauhallisempaa oloa täällä :)

[QUOTE="tiiru";22253960]Kestin vauvalla vuoden ja kilahdin lopullisesti niihin ihmisiin, tulin about vuosi sitten tänne ja nyt alkaa taas tuntua siltä että AAAARGH välillä tekisi mieli tulla näytön läpi idioottien koteihin.

t.tiiru[/QUOTE]

:O Hei omg.. Ai että täällä onkin kyllä mukavaa porukkaa.. Harmittaa suunnattomasti tämä uudistus, koska sen myötä paikka on hiljentynyt tosi paljon, mutta se paska on kyllä jäänyt kuin tikku siihen itteensä, ei lähde kulumallakaan.

Pakko sanoa että se vähä mitä olen joskus vauvalla pyörinyt on kyllä saanut sen verran pahasti pyörittelemään päätä etten sen enempää edes yrittänyt kotiutua sinne, tää tuntuu vielä kesyltä :D

Mä olen yleisesti yrittänyt kauheasti pitää mielessä että ne haukkujat on vain niin tyytymättömiä omaan elämäänsä tai niin ahdasmielisiä että niitä kannattaa joko sääliä tai olla noteeraamatta, mutta kun lyödään siihen mihin kovaa kolahtaa niin eihän sitä olisi ihminen ellei sattuisi edes vähän, joskus sitten vähän enemmän.

Palstariippuvaisia ollaan itse kukin, olenhan mäkin taas täällä :) Mutta huomasin kyllä hurjan taukoni aikana että roikun täällä just tavan vuoksi, ei ole parempaakaan tekemistä silloin kun on tylsää kun kaikessa hiljaisuudessaan tää on kuitenkin aktiivisimpia palstoja mitä tiedän (ei, en halua suomi24:llä kirjoitella tai lukea yhtään mitään, se on pelottava paikka..) eikä loputtomiin jaksa uutisia tai naamakirjaa selailla, sähköpostiakaan en ikinä saa ja huuto.net alkaa tulla kalliiks :D

Palstailkeily on kyllä niin arsesta. :( Koittakaahan jaksella te, ketkä olette sitä joutuneet kohtaamaan! :hug: Mäkin taidan olla niin huomaamaton persoona - vaikkakin viestejä on reilusti yli 10000 -, etten ole joutunut kohtaamaan henkilökohtaista ilkeilyä.

Olisipa tosiaan ihanaa matkustella Brittilässä muuallakin kuin perus-Lontoossa. Ehkäpä joskus... :) Nyt on tiedossa Amsterdamin matka joulukuulle, jeijeee! :)

tosi kurjaa luettavaa.

ihme kyllä olen säästynyt hyökkäyksiltä, taidan olla niin huomaamaton, että saan olla rauhassa. mun mielipiteet on kuitenkin hyvin vahvat ja niitä kyllä puolustan tiukkasanaisesti mutta ei ole kukaan muuten kimppuun hyökännyt.

toivon sullekin rauhallisempaa oloa täällä :)

Juu ton kaiken kuulin siis kahden tosi neutraalin ketjun kommentoijilta. Toinen oli niinkin hurja että kysyin sanan merkitystä ja halusin siitä keskustelua... avuton, tyhmä ja huomiohuora olin kun en vain googlettanut sitä...sana kun oli tulinnanvarainen, toivoin siitä keskustelua enkä vain wikipedian tietoa :D Mutta jep...huomiohuora ja avuton..

[QUOTE="tiiru";22253991]Juu ton kaiken kuulin siis kahden tosi neutraalin ketjun kommentoijilta. Toinen oli niinkin hurja että kysyin sanan merkitystä ja halusin siitä keskustelua... avuton, tyhmä ja huomiohuora olin kun en vain googlettanut sitä...sana kun oli tulinnanvarainen, toivoin siitä keskustelua enkä vain wikipedian tietoa :D Mutta jep...huomiohuora ja avuton..[/QUOTE]

oisko niin, että kun sullahan on kuva (?) tossa nikkisi vieressä, muistaakseni näytät nätiltä ja kivalta ja olen ollut aiemminkin huomaavinani, että omalla kuvallaan olevat saavat tosi paljon tuota asiattomuutta osakseen. veikkaampa ihan tätä kateutta ja katkeruutta. ja varmaan ne on noita harmaita jotka niitä huutelee?

mä en omaa kuvaani laita tänne juuri siksi, että arvaan mitä tapahtuisi.

älä välitä niistä ilkeistä sanoista, ne kertoo vain niistä kommenttejien kirjoittajista, ei sinusta :)

oisko niin, että kun sullahan on kuva (?) tossa nikkisi vieressä, muistaakseni näytät nätiltä ja kivalta ja olen ollut aiemminkin huomaavinani, että omalla kuvallaan olevat saavat tosi paljon tuota asiattomuutta osakseen. veikkaampa ihan tätä kateutta ja katkeruutta. ja varmaan ne on noita harmaita jotka niitä huutelee?

mä en omaa kuvaani laita tänne juuri siksi, että arvaan mitä tapahtuisi.

älä välitä niistä ilkeistä sanoista, ne kertoo vain niistä kommenttejien kirjoittajista, ei sinusta :)

ooh kiitoksia :) Otan sen pois :D

niitä haukkujia on tosiasiassa täällä kirjottelemassa ihan muutama, tarkotan niitä jotka alkavat nimittelemään toisia. epäilen että 2 tai 3 ...

Palstailkeily on kyllä niin arsesta. :( Koittakaahan jaksella te, ketkä olette sitä joutuneet kohtaamaan! :hug: Mäkin taidan olla niin huomaamaton persoona - vaikkakin viestejä on reilusti yli 10000 -, etten ole joutunut kohtaamaan henkilökohtaista ilkeilyä.

Olisipa tosiaan ihanaa matkustella Brittilässä muuallakin kuin perus-Lontoossa. Ehkäpä joskus... :) Nyt on tiedossa Amsterdamin matka joulukuulle, jeijeee! :)

Mulla on kaveri Hollannissa, Groningenissa...ehkäpä tulee vielä sinnekin reissattua :)

Yhteistyössä