Lähin raivaussahan kans mettään, se ei toiminu. Lähin kotia, ajoin kolarin, ei ollu minun vika vaan sen papparaisen, puskuri solmussa ja maalit rapisi. Menin kauppaan ja unohin ostaa oikeata ruokaa, tulin kotia kera kassillinen herkkuja. Mies totesi tekevänsä huomenna ruuaksi pätkiskeittoa valkosipulidipillä. Laitoin saunan lämpeään, mutta unohin laittaa sen lämpeään. Eli siis olin käyny vain pyörähtään saunassa, ei muistikuvia. Pesin pyykkiä ja vahingossa samalla myös miehen avaimet ja pari tuttia. Saunassa istuin hölmönä ja mietin mitäs nyt, kunnes hoksasin heittää löylyä. Olen täyttäny itteni päivän mittaan pelkällä roskaruoalla ja suklaalla, juonu luvattoman paljon pepsi maxia ja vetäny melkein askin tupakkaa. Pitäis lähteä veljen seuraksi baariin mut en löyvä vaatetta mikä kelpais mulle päälle. Mies on huono makutuomari, aina vaan tullee vastaus "hyvältä näyttää". Sen lisäksi että sen mielipide minun baariin menosta on se, että olen tunnin päästä jo takas kotona kehräämässä sen kainalossa tyytyväisenä. Voi olla juu.... MUT MITÄ MIE PUEN PÄÄLLE!!!??? En mie voi alusvaatteissa lähteä! Koko vaatekaappi on levitettynä sängylle mut mie en saa päätettyä mittään! :'(