Hyytin päivä, 16.10.2010, avautuminen, avunpyyntö....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Lähin raivaussahan kans mettään, se ei toiminu. Lähin kotia, ajoin kolarin, ei ollu minun vika vaan sen papparaisen, puskuri solmussa ja maalit rapisi. Menin kauppaan ja unohin ostaa oikeata ruokaa, tulin kotia kera kassillinen herkkuja. Mies totesi tekevänsä huomenna ruuaksi pätkiskeittoa valkosipulidipillä. Laitoin saunan lämpeään, mutta unohin laittaa sen lämpeään. Eli siis olin käyny vain pyörähtään saunassa, ei muistikuvia. Pesin pyykkiä ja vahingossa samalla myös miehen avaimet ja pari tuttia. Saunassa istuin hölmönä ja mietin mitäs nyt, kunnes hoksasin heittää löylyä. Olen täyttäny itteni päivän mittaan pelkällä roskaruoalla ja suklaalla, juonu luvattoman paljon pepsi maxia ja vetäny melkein askin tupakkaa. Pitäis lähteä veljen seuraksi baariin mut en löyvä vaatetta mikä kelpais mulle päälle. Mies on huono makutuomari, aina vaan tullee vastaus "hyvältä näyttää". Sen lisäksi että sen mielipide minun baariin menosta on se, että olen tunnin päästä jo takas kotona kehräämässä sen kainalossa tyytyväisenä. Voi olla juu.... MUT MITÄ MIE PUEN PÄÄLLE!!!??? En mie voi alusvaatteissa lähteä! Koko vaatekaappi on levitettynä sängylle mut mie en saa päätettyä mittään! :'(

:D

Laita päällesi ihan mitä tahansa, kunhan uskot miestä: "Hyvältä näyttää".

Pätkiskeitto kuulostaa hyvältä.

Mut tiäkkö, aina ko saan jonku kokonaisuuen päälle niin on sellanen epämukava olo. Mie puen joka aamu vaatteet sen mukkaan päälle miltä tuntuu ja tärkeintä on että on mukava olo :D Ja mies tuolla jo huutelee että kai se on sama mitä mie sen tunnin ajan piän päälläni :xmas: Se on nyt vakaasti päättäny että tulen kotia hyvissä ajoin :D
Vaan eipä siinä, ei mulla kauaa ole aikaa mietiskellä, veli tullee kohta ja nostaa hiuksista autoon vaikka alusvaatteissa jos en jotaki keksi... :ashamed:

[QUOTE="vieras";22253135]Edelleen, ne vain pahentavat paniikki-ja ahdistusoireita ja luulisi että jos ihminen haluaa parantua olisi tuollaiset perusjutut laittanut kuntoon ajat sitten..

Ja mikä tekee idiootin jos kysyy tekikö abortin? Ei kaikki päivystä 24/7 ja hyytishän jakaa aina kaiken niin luonnollista udella.[/QUOTE]

Ja edelleen, olen sekä tupakka että pepsilakossa. Joskus repsahtelen, minkäpä sille mahtaa.... Mut onhan se nyt maailmanloppu ja hyvästit voi heittää terveelle elämälle jos välillä lipsuu.
En todellakaan jaa aina kaikkea. Älä oleta niin äläkä väitä niin.

Mut tiäkkö, aina ko saan jonku kokonaisuuen päälle niin on sellanen epämukava olo. Mie puen joka aamu vaatteet sen mukkaan päälle miltä tuntuu ja tärkeintä on että on mukava olo :D Ja mies tuolla jo huutelee että kai se on sama mitä mie sen tunnin ajan piän päälläni :xmas: Se on nyt vakaasti päättäny että tulen kotia hyvissä ajoin :D
Vaan eipä siinä, ei mulla kauaa ole aikaa mietiskellä, veli tullee kohta ja nostaa hiuksista autoon vaikka alusvaatteissa jos en jotaki keksi... :ashamed:

Ei siis mitään ongelmaa!!

Lähdet siis juuri siinä asussa, kun olet kyydin saapuessa-

[QUOTE="vieras";22253198]Miten olis farkut, toppi+ neuletakki/bolero ja saappaat.[/QUOTE]

Mies tuossa just valitti mulle vaatteet ja lappaa loppuja takas kaappiin. Kuulema kelvattava. Farkut ja minun uusin paita jota en oo ehtiny ees käyttää vielä koskaan.... Ja menitki sanomaan, mulla on sitte vielä kenkäongelma!

Kuulostaa, että et ehkä voi tänään kauhean hyvin, kun olet unohdellut paljon asioita päivän mittaan. Oletko miettinyt, kannattaisiko kuitenkin jäädä kotiin lepäämään, eikä lähteä baariin? :)

[QUOTE="vieras";22253249]Kuulostaa, että et ehkä voi tänään kauhean hyvin, kun olet unohdellut paljon asioita päivän mittaan. Oletko miettinyt, kannattaisiko kuitenkin jäädä kotiin lepäämään, eikä lähteä baariin? :)[/QUOTE]

Oikeastaan olen voinu paremmin mitä päiväkausiin. Unohtelut on mulle arkipäivää nykyään, ei vielä ees pahojakkaan juttuja ole tännään tullu :D Meen nyt veljen matkassa sinne koristeeksi, tilaan sen yhen siiderin ja muka juon sitä ja istun hiljaa ko veli juttelee kavereittensa kanssa ja jokatoinen niistä yrittää kännipäissään iskeä minut. Sitte velikulta unohtaa minut hetkeksi ja mie nappaan taksin ja tulen kotia. :D Eli ei ole pitkä ilta tiedossa mulle, ei minua baarit kiinnosta ennää. Mut tehokkaalla jankutuksella, kiristämisellä ja lahjonnalla on se tulos että oli PAKKO suostua sinne matkaan. Mieski alko nurisemaan ko en missään ikinä käy. Joten....

Alkuperäinen kirjoittaja tö;22253499:
Hauskaa iltaa!
Jäin tot yhtä vastausta miettiin, et miks raskaus ja baariin lähtö ei kuuluis yhteen?

Ehkä se yksi kysyjä viittasi siihen, että Hyytis kirjoitti vetäneensä melkein askin tupakkaa? Mutta hauskaa iltaa! :)

Yhteistyössä