170-174cm mammat, paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yarr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mie vastaan vaikak menenkin parilla sentillä yli.. 178cm ja painan 58kg
sopiva paino mun mittaselle olisi n.65kg (tällä mun ruumiinrakenteella)

173cm siis voi olla sopivan painoinen 60-70kg välillä, riippuen tietysti ruumiinrakenteesta, siitä kuinka kilot sijoittuu :)

[QUOTE="Tiina";22248274]175cm ja 62kg[/QUOTE]

No huh. Minä painoin 16-vuotiaana 60 kiloa, olin 169 cm pitkä ja todella hoikka.
Missään ei kyllä ollut ylimääräistä..
Vaikka lihashan tunnetusti painaa enemmän kuin läski.

170cm olen pitkä ja painan 74-75kg. Mä olen ainakin tosi hyvä näin :) Silti kaipaisin vaa'an lukemaa takasin tohon 70 kiloon, kun se oli lähtöpaino ennen raskauksia kolmisen vuotta sitten, ja silloin olinkin täydellinen ;)

173 cm ja paino on toivottavasti pudonnut niin, että painan alle 70kg. Kovasti yrittänyt syödä hyvin :saint:

Olen 170cm ja ennen raskautta painoin n. 79kg. Nythän sitten on painoa hieman tullut raskauden vuoksi lisää. En minä mitenkään huomiota herättävän läski ole, vissiinkään. Vaikka ylipainoa onkin.

174-175 cm ja painoa n. 62 kg. Mulle toi 62-65 kg on aika passeli.

Ennen lasta painoin 74 kg ja tuollakin painolla olin kuitenkin vielä ihan normaalin rajoissa, mutta kyllä se liikaa oli. Itsestään ne kilot vaan häipyivät. Laihdutuksen , saatikka minkään kalorien seurannan päälle en ymmärrä yhtään mitään.

172 cm ja 100 kg. Olen vielä raskaana :( 15kg sain viime syksynä pois, mutta 20 kg tuli takaisin niin, että rysähti. Harmittaa, mutta kai tämä tästä. Voisi elämässä olla pahemminkin asiat kuin yksi paino. Olen sentään joskus ollut hoikka ja siihen vielä pyrin, mutta yritän nauttia tästä raskaudesta. Huom. raskaudessa en ole vielä lihonut yhtään, vaan paino on laskenut.

mie 170cm ja 48kg :/ Mut en omasta tahdostani, en liho vaikka kuinka yritän mitä! Raskausaikana painoin 59kg ja olin ihan innoissani, mutta hetihän ne kilot karisi kun vauvan sain maailmaan :(

Mä olen 175cm ja painan tällä hetkellä 80kg, sopivassa painossa oon kun painan n.70kg, mutta mä olen ruumiinrakenteeltani todella roteva, eli leveät hartiat jne jne..Jos tiputan painoni 63kg niin mitään muotoja musta on enää turha sen jälkeen hakee...

[QUOTE="minävaan";22251900]173cm ja 61kg. Mielestäni tuossa on 3-5kg liikaa. Aiemmin painoin 56-57, nyt on tullut vähän kiloja.[/QUOTE]

Kuinka joku pystyy sanomaan, että niin-ja-niin-monta kiloa liikaa tai liian vähän, siis tuolla tarkkuudella?

Mistä sitä tietää, mihin kohtaan kilot päättävät asettua?

mie 170cm ja 48kg :/ Mut en omasta tahdostani, en liho vaikka kuinka yritän mitä! Raskausaikana painoin 59kg ja olin ihan innoissani, mutta hetihän ne kilot karisi kun vauvan sain maailmaan :(

Ihan kuin minun näppäimistöltäni. 48,5 näytti vaaka viime lauantaina (minulla ei ole kotona vaakaa) ja pituutta tasan 170. Raskausaikana painoin viimeisilläni 68 kg, mutta 5 kk synnytyksen jälkeen paino oli tippunut 49 kg. Ennen raskautta painoin 52kg kun puolentoista vuoden salitreenin tuloksena olin saanut pari kiloa lihasmassaa. Nyt ei paino tunnu nousevan milään, söin sitten mitä hyvänsä.

Sopiva paino minulle olisi ehkä noin 54 kg.

Yhteistyössä