Kauanko synnärillä ennen synnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Hei! Yhdessä ketjussa kyseltiin, kauanko olitte synnärillä synnytyksen jälkeen. Olisi mukava tietää, kauanko olitte ennen synnytystä? Itse en ole kauan ennättänyt olla, 2+ tuntia ekalta, 1 tunnin ja sitten 15 minuuttia viimeiseltä. Viimeinen tuntui aika hurjalta, koska hän syntyi heti sinne päästyämme. Ei näinkään mukavaa ole, vaikka huokaillaan kauan kestäneistä synnytyksistä.

esikoisesta aika tasan 24h ja kuopuksesta 45min....sairaalaan mentiin 21.15,saliin päästiin 21.35 ja poika synty 22.00 aika hätäsee mentii ku tehtii tutkimusta siin ja täti totes et 8cm auki ni salis oliki jo täysin auki eikä ollu yhtää sellanen olo et syntyy!

Oliko esikoiset? Milloin menit sairaalaan?

Esikoiset olivat, syntyivät rv 36+. Sairaalassa kun oltiin olin jo melkein kokonaan auki, kun päästiin saliin puhkaistiin kalvot ja pääsin saman tien ponnistamaan. B-vauvan sydänäänet romahtivat A-vauvaa ponnistaessani joten siksi melkein heti hätäsektioon. Vauvat yrittivät tulla ekan kerran jo rv 27 ja olin siitä lähtien vuodelevossa. Kolme päivää ennen synnytystä äitipolikäynnillä olin jo 6 cm auki eli synnytys ei ihan yllätyksenä tullut :)

Esikoisesta aika tarkalleen 24 tuntia ja kuopuksesta 7 tuntia, mutta kuopuksen kohdalla meni homma niin, että jättivät sisälle yliaikaiskontrollin yhteydessä ja käynnistivät.

Esikoiset olivat, syntyivät rv 36+. Sairaalassa kun oltiin olin jo melkein kokonaan auki, kun päästiin saliin puhkaistiin kalvot ja pääsin saman tien ponnistamaan. B-vauvan sydänäänet romahtivat A-vauvaa ponnistaessani joten siksi melkein heti hätäsektioon. Vauvat yrittivät tulla ekan kerran jo rv 27 ja olin siitä lähtien vuodelevossa. Kolme päivää ennen synnytystä äitipolikäynnillä olin jo 6 cm auki eli synnytys ei ihan yllätyksenä tullut :)

Iik! Mulla ens viikolla poli..saa nähdä mitä tuleman pitää, kun paikat on kypsyneet tasaiseen tahtiin alkaen jo ennen rv 30..

Noin kolme tuntia ja synnytys ei ollut käynnistynyt sairaalaan mennessä. Huomasivat sikiön olevan hätää kärsimässä ja aiottu käynnistysyritys vaihtui kiireelliseen sektioon.

Yhteistyössä