Mitä ihanaa miehenne on tehnyt viimeaikoina?

  • Viestiketjun aloittaja kehutaan kultiamme
  • Ensimmäinen viesti
Mies kertoi tänään että menemme yöksi kylpylään su-ma. On jo tienny siitä 2viikkoa. Oli järkänny kaiken, vauvan isovanhemmille ja töistä vapaata, ja kuulemma siksi että mä ansaitsen sen ja tartten hemmottelua.:D Musta tuntu tosi hyvältä ja tuli kyyneleet silmiin, oli vaan niin herttasta että halus piristää mua. :)
 
kukkuluuruu
Mulle jokapäivänen ihana on ku antaa aamulla 04.25 pusut ja toivottaa kauniita unia kun itse lähtee töihin ja sit illalla ku kotiutuu niin saan ensimmäisenä pusut taas :heart: en kaipaa mitään sen ihmeempää.
Täällä myös tulee pusut joka aamu ja kauniita unia toivotus...minusta tuo on niin ihana huomioiminen! samoin joka päivä mieheni soittaa töistä aamulla ja ensimmäisenä kuuluu: huomenta rakas, saitko nukuttua <3 harva se ilta syttyy kynttilät tässä talossa mieheni ansiosta!
 
Aamulla bussia odoteltiin lapsen kanssa tuossa lähipysäkillä... Se bussi ei tullutkaan, koska vuoron linjuri mennyt rikki. Odoteltiin siinä sitten seuraavaa vuoroa kylmissämme 30min ja raksu seisoi koko tämän ajan partsilla ja tarkisti että pääsemme matkaan:)
Outoa mutta hassun söötin välittävää:D
 
"Neith"
antoi mun tänään nukkua klo 16 asti
siivosi, maalasi eilen alakerran ikkunat ja takaoven
sanoi että olen maailman paras vaimo ja lähtiessään huikkasi että rakastaa mua ja mun poikaa :)
 
totuus kirpaisee
Auts, taitaa suurimmalla osalla olla mielikuvitus tuotteita tai sitten homoja nuo miehet jotka pussailee vähän väliä ja puhuttelee rakkaaksi, se ei ole normaalia toimintaa mieheltä.
 
"Neith"
Auts, taitaa suurimmalla osalla olla mielikuvitus tuotteita tai sitten homoja nuo miehet jotka pussailee vähän väliä ja puhuttelee rakkaaksi, se ei ole normaalia toimintaa mieheltä.
jaa... kyllä tuo on ihan todellinen :D
kehuu ja kertoo kuinka rakastaa, pussaa ja halittaa päivittäin
tykkää olla lähekkäin kun ollaan kotona.. ja silti se osaa olla äijämäisen idiootti ja lähteä poikien kanssa kaljalle vaikka mie olisinkin kotona..
 
IhanaValo
No keittää se kahvit joskus kun nousee aiemmin ja yks ilta rasvas miun jalat ku en ite enää jaksanu sängystä nousta niitä rasvaamaan :)
Halii ja pusii meitä tyttöjään(minä ja lapset, ihan selvennykseksi :) ) kans joka päivä.
Aijuu, osti miulle Täydellisten naisten boxin, ku ties että halusin sen.
 
"äiti"
Tänään hoiti lapsia aamulla, toi yllätyksenä mattopuukon ku vanha hajos, tuo mulle ruokaa kohta ja normi jalkahieronnat ja laittaa varmaan lapset nukkuun ja tiskit laittaa aina iltasin.
 

Yhteistyössä