Mitä ihanaa miehenne on tehnyt viimeaikoina?

  • Viestiketjun aloittaja kehutaan kultiamme
  • Ensimmäinen viesti
Vie aamuisin lapset koululuun, vaiks ei oo niiden oikee iskä iskä. On mielellään lasten kanssa kotona jos käyn kavereilla. Viime viikonlopun hemmotteli mua, laivaa, kylpylää... :heart: huolehtii aina et mulla lapsilla ja on hyvä ja turvallinen olla. Opettaa lapsille kaikkea mitä ne keksiikään kysyä. Halailee ja pusuttelee mua päivittäin ja lopetti kaikki "poikamies" menonsa heti kun me tultiin mukaan elämään. Jaksaa taistella raskaita elatus/tapaamis oikeudenkäyntejä yhdessä mun kanssa ja vielä osittain maksaakin ne. Niin ja rakentaa meille ihanaa omaa taloa :heart: RAKASTAN SUA KULTA...
 
miasma
Auts, taitaa suurimmalla osalla olla mielikuvitus tuotteita tai sitten homoja nuo miehet jotka pussailee vähän väliä ja puhuttelee rakkaaksi, se ei ole normaalia toimintaa mieheltä.
Mun äijä on iso ja karvanen, tosi miehinen ja äijämäinen (ei kuitenkaan mikään juntti), ja kahden kesken mulle varsinainen nallekarhu. Joka päivä muistaa halata ja kertoo kuinka rakastaa. Mä olen hyvin itsenäinen enkä jaksais sellasta nysväämistä, eli ei oo mitään imelää lässytystä jolla pitäis ulkopuolisille jotain todistella. Mutta tuo mies osaa tehdä mulle hyvän fiiliksen ihan joka päivä, kaikki meidän hellyys tulee suoraan sydämestä.
Ja 15. vuosi lähti käyntiin justiinsa.
 

Yhteistyössä